Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nirav Rajani "शाद"

Children Stories

4.8  

Nirav Rajani "शाद"

Children Stories

બાળપણની એ યાદો

બાળપણની એ યાદો

1 min
355


બાળપણની એ યાદોને પાછી તાજી કરવી છે,

તોફાનથી રિસાયેલી માને પાછી રાજી કરવી છે.


ભેટ-સોગાદોની એ હતી અવિસ્મરણીય દુનિયા,

ને આજે એ ભેટ-સોગાદોની પાછી સોદાબાજી કરવી છે.


ન થતું ઈચ્છેલું ને ન મળતું ઘણું બધું,

"નીરવ" ગુસ્સો કરીને પાછી તારાજી કરવી છે.


Rate this content
Log in