Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjay Ronghe

Abstract Action Inspirational

3  

Sanjay Ronghe

Abstract Action Inspirational

ढगांची गर्दी

ढगांची गर्दी

1 min
7


अजूनही बघतो मी आकाश

काळया ढगांनी तिथे गर्दी केली


तिरीप सूर्याची होती तिथे

कुणास ठाव ती कोणी नेली ।


आगिसम तापणारा तो सूर्य

शोधतो गर्मी त्याची कुठे गेली ।


गार होऊन तो पहुडला असेल

धराही सोबत कशी शांत झाली ।


रात्रीच पडून गेले चार टपोरे थेंब

गंध मातीचा सांगतो तीही ओली ।


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Abstract