Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sheshrao Yelekar

Others

1.0  

Sheshrao Yelekar

Others

गणेश वंदना

गणेश वंदना

1 min
6.1K


ॐ स्वरुपा ,गौरी नंदना/

करसू वंदना /पूर्ण रुपा//


दया के सागर,प्रथम नमन/

करुसू वंदन, /भालचंद्रा//


रिद्धी सिद्धी दाता , विद्या अधिपती/

गण गणपती, / वक्रतुंडा//


शेला पितांबर,मुषक सवारी/

पूजे नर नारी /लंम्बोदरा//


मृदंगमां गंग, नट नटेश्वर/

सबका ईश्र्वर ,/ सुख दाता//


वक्रतुंड रुप ,चरणको सुख/

हरले यो दुःख /मोरो बाप्पा//


कृपा ठेव आता', प्रभु दयावंता/

तू पालनकर्ता / एकदंता//


आता तुम्ही आवो, सभाला गाजावो/

आमला सजावो /, मोरेश्वरा//


सेंदूर चढाऊ, कापूर जलावू/

तोरा गुण गावू /,कृपावंता//


सबला सवारो,आरतीला आवो/

भक्तनला पावो/ दयावंता//


Rate this content
Log in