Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dhaneswar Dash

Fantasy Inspirational

4  

Dhaneswar Dash

Fantasy Inspirational

ମମତା ମାଧୁର୍ଯ୍ଯ

ମମତା ମାଧୁର୍ଯ୍ଯ

1 min
174



ଆନନ୍ଦ ଲହରୀ ଖେଳେ ଜୀବନରେ

ମମତାର ଡୋରେ ହେଲେ ବନ୍ଧା

ମମତା ବିହିନ ଅଧୁରା ଜୀବନ

ନ ହୋଇଛି ଯଦି ପ୍ରୀତି ଛନ୍ଦା ।


ଦେଖେନାହିଁ କେବେ ପର ଆପଣାର

ବହି ଯାଉଥାଏ ଖରସ୍ରୋତେ 

ଅଟକିଯାଏ ସେ ନ ପାଇ ଆଦର

ନତୁବା ମଳିନ ଭାବାଗ୍ରତେ ।


କରେନାହିଁ ବଂଶ ଗୋତ୍ର ବିବେଚନା

ଦେଖେନାହିଁ କିଏ ବଡ ସାନ

ଯେଉଁଠି ଟିକିଏ ଆଦର ପାଏ ସେ

ଭୁଲିଯାଏ ମାନ ଅପମାନ ।


ଭାଙ୍ଗିଗଲେ ଥରେ ବହୁ ଦୁଃଖପାଏ 

ଆକୁଳେ ହୃଦୟ କାନ୍ଦୁଥାଏ

ପୁନଃ ସଂଯୋଗରେ ଭାବାତୁର ହୋଇ

ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ମନୁ ଭୁଲିଯାଏ ।


ଅତି ସୁକୋମଳ ଆତୁର ଭାବନା

ନିରିମାଖୀ ତାର ସୁବଦନ 

ଲାଜକୁଳୀ ପରି ଝାଉଁଳିଯାଏ ସେ

କଠୋରତା ଆଗେ ତାର ମନ ।


ପଦ୍ମପତ୍ରେ ଯେହ୍ନେ ଜଳ ବିନ୍ଦୁଟିଏ

ସେହିପରି ତାର ମନୋଭାବ

କରେନା କା ସଙ୍ଗେ ତୁଲ୍ୟ ମୁଲ୍ଯ କିଛି

ରହିଥାଏ ସଦା ଅନୁରାଗ ।


ଟିକିଏ ମମତା ପ୍ରସ୍ଫୁଟିତ କରେ

ଦିବ୍ଯ ଭାବ ମନ ଉଦ୍ୟାନରେ

ସତେ ପାରିଜାତ ମିଳିଛି ମର୍ତ୍ତ୍ୟରେ 

ଅବା ଜହ୍ନ ଆପଣା ହାତରେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy