Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kabiratna Nutan Kumar Behera

Romance Inspirational

4  

Kabiratna Nutan Kumar Behera

Romance Inspirational

ପ୍ରେମ ଚାଙ୍ଗୁଡ଼ାରେ ଶରଧା ଫୁଲ

ପ୍ରେମ ଚାଙ୍ଗୁଡ଼ାରେ ଶରଧା ଫୁଲ

1 min
217



ତୋଳିଛି ମୁଁ କେତେ ସରାଗରେ 

ଯତନେ ରଖିଛି ସଜାଇ

ପ୍ରେମ ଚାଙ୍ଗୁଡ଼ାରେ ଶରଧା ଫୁଲ

କୋମଳ ହୃଦୟକୁ କରି ମୋର ପବିତ୍ର

ଦେବି ବୋଲି ତୁମକୁ ପ୍ରୀତିର ଉପହାର

ଆଶା ଅଛି ମନେ ମୋର ଅସରନ୍ତି

ଭାଷା ଉଙ୍କି ମାରୁଛି ଅରୁଣ ଅଧରରେ

ଭାବିଛି ତୁମେ ବି ମୋତେ

ବସନ୍ତର ଫଗୁଣ ପରି ପାଇବ ଭଲ

ତୁମ ପ୍ରୀତିର ଭାବ ଭାଷା ଅଜାଡ଼ି 

ମୋ ଜୀବନକୁ ଦେବ ସଜାଡ଼ି 

ଫୁଲର ପଥେ ପଥେ ଚାଲିବା ହାତ ଧରି

ଅଗାଧ ଭରସା ବିଶ୍ବାସ ରଖି

ଭରିଛି ମହକଭରା କେତେ ଜାତିର

ପ୍ରେମ ଚାଙ୍ଗୁଡ଼ାରେ ଶରଧା ଫୁଲ

ସେ ଫୁଲ ପରି ତୁମର ବି ହୃଦୟଟିଏ

ହୋଇଥିବ କମନୀୟ ମହନୀୟ

ଭାବିଛି ମନେ ଅନେକ ବିଚାର କରି

ପ୍ରାଣରେ ପୁଲକି ଉଠୁଛି ସ୍ବପ୍ନ ମୋର

ତୁମକୁ ନେଇ ଝଟକି ଉଠିବ ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ 

ମୋ ଭାବନାର ଆକାଶରେ 

ପୁନେଇଁ ଜହ୍ନ ବି ଉଇଁବ ଅନୁରାଗେ 

ଆମକୁ ସ୍ବାଗତ କରିବା ପାଇଁ

ଢାଳୁଥିବ ଜୋଛନା ତାର ସାରାରାତି

ତୁମେ ଆସି ମୋ ମନରେ ମନ ମିଳାଇବ

ଏକାକାର ହୋଇଯିବା ଆମେ ଦୁହେଁ 

ସବୁଜ ଘାସରେ ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁ ପରି 

ହସୁଥିବା ଆମେ କଅଁଳ କିରଣରେ

ଝରି ମାଟିରେ ମିଶିବା ଯାଏଁ

ଆଖିରେ ଆଖିଏ କଜ୍ଜଳ ନାଇ

ସ୍ବପ୍ନରେ ସ୍ବପ୍ନରେ ହୁଏ ମୁଁ ବିଭୋର

ମନ ବଗିଚାରୁ ତୋଳି ରଖିଛି ସଜାଇ 

ପ୍ରେମ ଚାଙ୍ଗୁଡ଼ାରେ ଶରଧା ଫୁଲ

ସେ ସଜଫୁଟା ଫୁଲ ଯାଏ ମଉଳି ଝାଉଁଳି

ତୁମ ବିରହର ବିଚ୍ଛେଦରେ ଟାଣ ଖରା ପାଇ

ତୁମେ କି ଏତେ ନିଷ୍ଠୁର ହୃଦୟହୀନ

ବୁଝୁନ କ'ଣ ଚାହେଁ ଏ ଜୀବନ

ଆସ ମୋ ପାଖକୁ ପାଖେଇ ବେଗେ

ଅପେକ୍ଷା କରିବାକୁ ଆଉ ଧୈର୍ଯ୍ୟ ନାହିଁ

ହୁଏତ ଏ ଯୌବନ ଏ ମନ ଏ ଜୀବନ

କାଲିକୁ ଫିକା ପଡି ଝଡ଼ି ଯିବ

ତୁମ ଆରାଧନା ତୁମ ପୂଜା କରିବାକୁ

ଗୁନ୍ଥୁଛି ଅତି ସୁନ୍ଦର କରି ସଂପର୍କର ମାଳ 

ମଧୁର ମହକ ବିତରି ଦେବେ ଯେତେ

ପ୍ରେମ ଚାଙ୍ଗୁଡ଼ାରେ ଶରଧା ଫୁଲ।

    


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance