Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kadambari Kshirsagar

Inspirational

4.4  

Kadambari Kshirsagar

Inspirational

๐“ฃ๐“ฑ๐“ฎ๐”‚ ๐“ผ๐“ช๐”‚, ๐“˜ ๐“ผ๐“ช๐”‚

๐“ฃ๐“ฑ๐“ฎ๐”‚ ๐“ผ๐“ช๐”‚, ๐“˜ ๐“ผ๐“ช๐”‚

1 min
250


๐“ฃ๐“ฑ๐“ฎ๐”‚ ๐“ผ๐“ช๐”‚ ๐“ต๐“ธ๐“ธ๐“ด ๐“ช๐“ฝ ๐“ฎ๐“ฟ๐“ฎ๐“ป๐”‚๐“ธ๐“ท๐“ฎ ๐“ฎ๐“ต๐“ผ๐“ฎ.

๐“˜ ๐“ผ๐“ช๐”‚,

๐“›๐“ฎ๐“ฝ ๐“ถ๐“ฎ ๐“ฏ๐“ธ๐“ฌ๐“พ๐“ผ ๐“ธ๐“ท ๐“ถ๐”‚๐“ผ๐“ฎ๐“ต๐“ฏ.


๐“ฃ๐“ฑ๐“ฎ๐”‚ ๐“ผ๐“ช๐”‚ ๐”‚๐“ธ๐“พ'๐“ป๐“ฎ ๐“ผ๐“ต๐“ธ๐”€.

๐“˜ ๐“ผ๐“ช๐”‚,

๐“˜ ๐“ด๐“ท๐“ธ๐”€ ๐“ฑ๐“ธ๐”€ ๐“ฝ๐“ธ ๐“ฐ๐“ต๐“ธ๐”€.


๐“ข๐“ธ

๐““๐“ธ๐“ท'๐“ฝ ๐“ณ๐“พ๐“ญ๐“ฐ๐“ฎ ๐“ถ๐“ฎ ๐”€๐“ฒ๐“ฝ๐“ฑ ๐“ธ๐“ฝ๐“ฑ๐“ฎ๐“ป๐“ผ.

๐“˜ ๐“ฑ๐“ช๐“ฟ๐“ฎ ๐“ถ๐”‚ ๐“ธ๐”€๐“ท ๐“ฏ๐“ฎ๐“ช๐“ฝ๐“ฑ๐“ฎ๐“ป๐“ผ 


๐“ฃ๐“ฑ๐“ฎ๐”‚ ๐“ผ๐“ช๐”‚ ๐”€๐“ฑ๐“ฎ๐“ท ๐”€๐“ฒ๐“ต๐“ต ๐”‚๐“ธ๐“พ ๐“ผ๐“ฝ๐“ธ๐“น

๐“ถ๐“ช๐“ด๐“ฒ๐“ท๐“ฐ ๐“ถ๐“ฒ๐“ผ๐“ฝ๐“ช๐“ด๐“ฎ๐“ผ.

๐“˜ ๐“ผ๐“ช๐”‚,

๐“œ๐“ฒ๐“ผ๐“ฝ๐“ช๐“ด๐“ฎ ๐“ถ๐“ช๐“ด๐“ฎ๐“ผ ๐“ถ๐“ช๐“ท ๐“น๐“ฎ๐“ป๐“ฏ๐“ฎ๐“ฌ๐“ฝ.


๐“ฃ๐“ฑ๐“ฎ๐”‚ ๐“ผ๐“ช๐”‚ ๐”‚๐“ธ๐“พ'๐“ป๐“ฎ ๐“ท๐“ธ๐“ฝ ๐“ฝ๐“ฑ๐“ฎ ๐“น๐“ฎ๐“ป๐“ฏ๐“ฎ๐“ฌ๐“ฝ ๐“ฌ๐“ฑ๐“ฒ๐“ต๐“ญ.

๐“˜ ๐“ผ๐“ช๐”‚,

๐“ข๐“ฝ๐“ธ๐“น ๐“น๐“ช๐“ผ๐“ผ๐“ฒ๐“ท๐“ฐ ๐“ฌ๐“ธ๐“ถ๐“ถ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ผ ๐“ธ๐“ท ๐“ถ๐“ฎ.

๐“˜๐“ท๐“ผ๐“ฝ๐“ฎ๐“ช๐“ญ,

๐“˜'๐“ถ ๐“ฐ๐“ธ๐“ฒ๐“ท๐“ฐ ๐“ฝ๐“ธ ๐“ฝ๐“ป๐”‚ ๐“ถ๐”‚ ๐“ซ๐“ฎ๐“ผ๐“ฝ.

๐“ฃ๐“ธ ๐“ซ๐“ฎ ๐“พ๐“ท๐“ฒ๐“บ๐“พ๐“ฎ ๐“ช๐“ท๐“ญ ๐“ท๐“ธ๐“ฝ ๐“ต๐“ฒ๐“ด๐“ฎ ๐“ฝ๐“ฑ๐“ฎ ๐“ป๐“ฎ๐“ผ๐“ฝ!


Rate this content
Log in

Similar english poem from Inspirational