Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shyam Kunvar Bharti

Inspirational

4  

Shyam Kunvar Bharti

Inspirational

कोरोनवा से बचके |

कोरोनवा से बचके |

1 min
355



चला गोरी तनी कोरोनावा से बचके ।

जइहा बजरिया रईहा लोगवा से हट के ।

चला गोरी तनी कोरोनावा से बचके ।

जइबु जे बज़रिआ कोरोनवा लगी जाई ।

केतनो भगइबु हरदम लगवे उ आई ।

मुंहवा पे मास्क लगईहा तू डटके।

चला गोरी तनी कोरोनावा से बचके ।

हर एक घंटवा हथवा तू धोइहा ।

अपने संगवा तू आपन घरवा बचइहा।

संका होखे बीमारी जांच करईहा तू फटके ।

चला गोरी तनी कोरोनावा से बचके ।

बैरो कोरोनवा केहु के ना छोड़ेला ।

राजा हो रंक सबही के उ धरेला ।

रही जिनिगिया खूब बज़रिया मे घूमिहा ।

जेवन करी तेवन खूब चदरिया मे किन्हिया ।

किन लिहा सड़िया जेवन मनवा मे जँचके ।

चला गोरी तनी कोरोनावा से बचक



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational