Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Neerja Sharma

Inspirational

5.0  

Neerja Sharma

Inspirational

समय की सीढ़ी

समय की सीढ़ी

1 min
336


समय

सदा चलता

हर पल बदलता

नये नये रूप धरता 

चाहो या ना चाहो पर 

किसी के रोके भी न रूकता

पछता न बीत जाने पर ऐ मानुष

समय स्वयं अपना महत्व समझा जाता

समय की सीढ़ी चढ़ते जाना, ये मूल मंत्र बनाना

सफलता कदम चूमेगी, कभी न पड़ेगा फिर पछताना

हर सफल व्यक्ति ने हमेशा जीवन में यह मूल मंत्र अपनाया

समय के साथ दौड़ा व देश को उन्नति की शिखर पर पहुँचाया।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational