Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kavita Navare

Drama

3  

Kavita Navare

Drama

जरा ऐक ना ! मना ऐक ना !

जरा ऐक ना ! मना ऐक ना !

1 min
485


जरा ऐक ना

मना ऐक ना

कसे सावरु?

कसे आवरु?

मला सांग ना

मना ऐक ना !


कुठूनी येतसे

वादळ वारे,

कसे शोधू मी

स्तब्ध किनारे

मलाच माझी

वाट दिसेना

डुबकी मारुनी

आले तरीही

ठक्क कोरडी

कशी? कळेना

मना सांग ना


जरा दूरशी

किनाऱ्यावरी

अंग चोरुनी

बसले असता,

तुषार उडले

उगा जरासे

चिंब भिजले

माझे मी पण

कसे? कळेना

जरा सांग ना


जरा ऐक ना!

मना ऐक ना!


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Drama