Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shailendra Kawade

Romance

3  

Shailendra Kawade

Romance

लाट

लाट

1 min
531


तू मोगऱ्याची लाट, तुझा केवड्याचा थाट

तुझ्या चाफ्याच्या देहाला,असे केशराचा काठ.


तुझ्या अंगोपांगी झरे, त्यात लावण्य ग फिरे,

तुझ्या मदन कुंभात, दाटे तारुण्य ग सारे


तुझा मल्मली शृंगार, तूच रसाची बहार

तुझ्या गाभ्यात वाहते, मत्त सुरंगीची धार


तुझी घाटदार काया, अंगी अत्तराचा फाया

तुझ्या सुगंधाचे पान, मला हवे ग हुंगाया.


Rate this content
Log in

More marathi poem from Shailendra Kawade

Similar marathi poem from Romance