Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vishal patil Verulkar

Romance

4  

Vishal patil Verulkar

Romance

माय

माय

1 min
385


मायी माय कामाले जाते

जाता जाता मले चाराने देते


मयी माय पराट्या काढते

मले सावलीत राय म्हनते ,

आपुन पाणी पिऊन घेते

मले भाकर करुन देते ,

मायी माय कामाले जाते

जाता जाता मले चाराने देते


पदर बाबूईले लटकते

दांड लुगड्याले भरते ,

आपुन ऊनत सोसन करते

मले कालेजात जाय म्हनते ,

मयी माय कामाले जाते

जाता जाता मले चाराने देते


गाठी लुगड्याले बांधते

 पैसे डिरेसाले देते ,

तिच्या मनात विचार येते

माया जिवाची कदर करते ,

       

घरातुन बाहेर येते

आपुन सळासारोन करते ,

फाटक्या वाकईवर सपन पायते

मले आफीसर होय म्हनते ,

मयी माय कामाले जाते

जाता जाता मले चाराने देते


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Romance