Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gyanaranjan Sahoo

Comedy

3  

Gyanaranjan Sahoo

Comedy

ବେଙ୍ଗ ବାହାଘର

ବେଙ୍ଗ ବାହାଘର

1 min
252


ବେଙ୍ଗ କି ଜାଣଇ ବିବାହ ବନ୍ଧନ

ଗାଁ ଦୁଲୁଦୁଲୁ କଲେ

ଡିଜେ ବାଜାସଙ୍ଗେ ମାତାଲ ନାଚରେ

ଡେଉଁଛନ୍ତି ଦେଖ ପଲେ ।


ମାଡ଼ି ବସିଛନ୍ତି ବେଙ୍ଗକୁ ସୁଜନେ

ସତେ ଛାଡ଼ିକି ଯିବ ପଳାଇ

ବେଙ୍ଗୁଲୀ ଗୋଡ଼ରେ ଟାଣ ଦଉଡ଼ି

ଟାଇଁ ଟାଇଁ କରୁଥାଇ ।


ଦାଣ୍ଡ ମଝିରେ ରାସଲୀଳା ତାଙ୍କ

ଦେଖି ସହିଲାନି ମନ

ସମାଜ ସେବାରେ ଲାଗିପଡ଼ିଛନ୍ତି

ଚାରି ପ୍ରେମିକାର ଧନ !


ରୋଳା କରୁଛନ୍ତି ଦେଖଣାହାରୀଏ

ଫୁଲମାଳ ଆଣ ଆଣ

ଧରମ ବାପାଏ ପିନ୍ଧନ୍ତି ମୁକୁଟ

ବରକନ୍ୟାର କି ଭାଗ୍ୟ ଜାଣ !


ଜାତିଗୋତ୍ର ପିତା କେହି ନ ପଚାରେ

ବେଙ୍ଗ କୁଳରେ ଜନମ ତା'ର

ବେଙ୍ଗୁଲୀ ମଣଇ କି ବେଙ୍ଗ ମିଳିଲା

ମଣିଷ କରୁଛି ମୋ ବାହାଘର !


ଗୋସେଇଁ ବୋଲନ୍ତି ମନ୍ତ୍ର ଫଟାଫଟ

ମେଘ ଏଇ ଅବା ଦେବ ଢାଳି

ଚାଷବାସ ନାହିଁ ବରଷା ଅଭାବେ

ଚାଷୀ ଧରିଛନ୍ତି ଜପାମାଳି ।


ବିଶ୍ୱାସରେ ଅନ୍ଧ ଏମନ୍ତ ମଣିଷ

ଅନ୍ଧ ବିଶ୍ୱାସରେ ହୁଏ ବାଇ

ବେଙ୍ଗ ବାହାକଲେ ଧନ୍ୟ ହେବ ସିଏ

ମେଘ ବରଷିବ ବାରି ହୋଇ !



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy