Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanna prayash Bhue

Inspirational

3  

Prasanna prayash Bhue

Inspirational

ଭାବର୍ ଡୋର୍

ଭାବର୍ ଡୋର୍

1 min
203


ଆଗ୍ ପଛକେ ବିଚାର୍ ନାଇ କରି

କହେ ଟଚୋ ଟାଚୋ,

ସମସ୍ୟା ହେଲେ ଦେଖ୍ ତ ବୁଆ

ମୁଁହୁଟା କେଚୋ କାଚୋ ।


ଭାବି ଚିନ୍ତି କହ ଲୋକ୍ ମାନକେ କଥା

ଦିହେଁ ଯିବା ଯେନ୍ତା ସୁହା,

ଅଣଙ୍ଗ୍ ଠଣଙ୍ଗ୍ ଯଧରି କହେବୁ କଥା

ଲୋକ୍ ତ କହେବେ କୁହା ।


ମୁଁହୁନୁ ଥରେ ବାହାରଲେ ଶବଦ୍

ନାଇଁ ଆସେ ଆରୁ ଫେରି,

ବୁଝବାରକେ କେତେ ସମିଆ ଲାଗେ

ନାଇଁ କର ଆର୍ ଡେରି ।


ମୁହେଁ ଲଗେଇ ସଂଯମ୍ ଶିକଲା

କଥା ବାହାରୁ ମଧୁର୍,

ଶୁନଲା ଲୋକ୍ କେ ଲାଗବା ବନେ

କଥା ହେବା ଆତୁର୍ ।


ହିଁସା ଅହଁକାର୍ ଛନ୍ କପଟ୍

ନାଇଁ ରହୁ ରାଗ୍ ରିସମି,

ଭାବର୍ ଡୁରେ ବାନ୍ଧି ହଇ କରି

ଭାବନା ଥାଉ ମିଶମି ।


ଗାଲି ଝଗର୍ ଥି କାଏଁ ଟା ଲାଭ

ନୁକସାନ୍ ଖାଲି ନିଜର୍,

ନିଜର୍ ଲୋକ୍ ବି ହେବେ ଦୁରିଆ

ଭାବି ଦେଇ କରି ପର୍ ।


ଭାବର୍ ଡୁରେ ତ ସଂସାର୍ ବନ୍ଧା

ଅଲଗା ହେବୁ କାଏଁ ଯେ,

ଏକଲା ଚଲମି ବଏଲେ ନି ପାରୁ ଚଲି

ଲୁକର୍ ବିନା ସାହେଜେ ।



Rate this content
Log in

More oriya poem from Prasanna prayash Bhue

Similar oriya poem from Inspirational