Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

MAMATA RANI SATAPATHY

Romance

4.5  

MAMATA RANI SATAPATHY

Romance

ଭୁଲ୍ ବୁଝିବୁନି ମତେ

ଭୁଲ୍ ବୁଝିବୁନି ମତେ

1 min
484


ଭୁଲ୍ ବୁଝିବୁନି ମତେ

ଚିହ୍ନିତ ନଥିଲି ଜାଣିତ ନଥିଲି ମୁୁଁ ତତେ,

 ଏଇ ଅଳପ ଦିନର କଥା ଭିତରେ ଭଲ ଲାଗିଲୁ ତୁ ମତେ

ମନଖୋଲି ମୁଁ ଯେ କହିଦେଲି ବୋଲି,

     ଭୁଲ୍ ବୁଝିବୁନି ମତେ ।

ଦେଖିନି ତୋ ଚେହେରା ମୁଁ କେବେ,

କଥାରେ କଥାରେ କିମିଆ କଲୁ ବାନ୍ଧି ହୋଇଗଲି ମୁଁ ସତେ ।

କେମିତି କହିବି କଅଣ କହିବି

  ଜାଣି ମୁଁ ନଥିଲି ସତେ,

ମନର କଥାକୁ ମନରେ ନ ମାରି କହିଦେଲି ବୋଲି

   ଭୁ୍ଲ୍ ବୁଝିବୁନି ମତେ ।

ବେଶୀ ଠାରୁ ବେଶୀ ଭଲ ଲାଗିଲୁ ତୁ ମତେ,

କଥାରେ କଥାରେ କିମିଆ କରି 

  ବାନ୍ଧିତୁ ଦେଇଛୁ ତୋ ସ୍ନେହ ଡୋରିରେ ମତେ ।

ନିଜଠୁ ନିଜର ଭାବିଦେଲି ବୋଲି ,

  ଭୁଲ୍ ବୁଝିବୁନି ମତେ ।

ତୋ ପାଇଁ ଭୁଲିଛି ସବୁ ସମ୍ପର୍କ

 ସବୁ କିଛି ଏବେ ଅଲୋଡା ମୋ ପାଇଁ,

     ଅଛି ଯେତେ ଧନରତ୍ନ,

ଅମୂଲ୍ୟ ରତ୍ନ ତତେ ସଜେଇଛି ବୋଲି 

    ଭୁଲ୍ ବୁଝିବୁନି ମତେ ।

ହୃଦ ମନ୍ଦିରରେ ଦେବତା ସଜେଇ ପୂଜେ ମୁଁ ତୁମକୁ ସତେ,

ତତେ ନ ପଚାରି ତୋ ପୂଜାରିଣୀ ସାଜିଛି ବୋଲି 

    ଭୁଲ୍ ବୁଝିବୁନି ମତେ ।

ଏ ଜନ୍ମରେ ନ ହେଲା ନାହିଁ,

 ଅପେକ୍ଷା କରିବି ମୁଁ ତତେ,

ତୋ ପ୍ରେମ ପରଷ ପାଇବା ପାଇଁ କି,

   ସବୁ ଭୁଲିଯିବି ସତେ ।

ସବୁକିଛି ଛାଡି ତତେ ଖୋଜେ ବୋଲି 

    ଭୁଲ୍ ବୁଝିବୁନି ମତେ ।

   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance