Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyabati Swain

Inspirational

4  

Satyabati Swain

Inspirational

ବନ୍ଧୁତା

ବନ୍ଧୁତା

1 min
448



ବନ୍ଧୁତା ଗୋଟିଏ ବିଶ୍ୱାସ ପକ୍ଷୀ

ଆଦର ପାଇଲେ ପାଖ ନ ଛାଡ଼େ,

କଅଁଳିଆ ଡେଣା କୋମଳ ମନ

ଟିକିଏ ଆଘାତେ ଭାଙ୍ଗିପଡ଼େ ।


ଅଭିମାନନୀ ସେ ଭାରି ଫୁଲେଇ

ମନରେ ମନକୁ ଘଷଇ ନିତି

ମଣି ମାଣିକ ତା ଆଗେ ତୁଚ୍ଛ

ତା ପାଖେ ବଡ଼ ସେନେହ ପ୍ରୀତି ।


ହୃଦୟ ଟି ତାର ବନ୍ଧା ପଡ଼ଇ

ଶାଶ୍ୱତ ପ୍ରେମରୁ ଟିକେ ପାଇଲେ

ସରଗ ଶଶୀ ତା ହାତେ ଖସେ

ଦରଦୀ ବନ୍ଧୁଟେ ଜୀବନେ ମିଳିଲେ ।


ଦେବାରେ ଆନନ୍ଦ ତା ପାଖେ ଠୁଳ

ଫେରସ୍ତରେ ଚାହେଁ ଟିକିଏ ସେହ୍ନ

ବାଣ୍ଟିବାକୁ ହୃଦ ସେ ଭଲ ପାଏ

ତା ଭାଵ ପୋଖରୀ ଗୋଳିଆ ନୁହଁ ।


ବନ୍ଧୁତା ସୁଆଦ ଆହା କି ମିଠା

ଚାଖିଲେ ପାଟିରୁ ନଛାଡ଼େ କା'ର

ପ୍ରକୃତ ବନ୍ଧୁତା ଚିର ସୁନ୍ଦର ଅଟେ

ନିରୋଳା ନିଆରା ଏହାରି ଡୋର ।


ଦୂର ବା ନିକଟ ଚିହ୍ନା ଅଚିହ୍ନା

ଯେତେ ଅଛ ବନ୍ଧୁବର୍ଗ ମୋହର

ଏ କବିତା ଖାସ୍ ତୁମରି ପାଇଁ

ହୃଦ ଭେଟି ସାଦରେ ଘେନା କର ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational