Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Birakishore Nayak

Romance

3  

Birakishore Nayak

Romance

ବସନ୍ତ ଆଗମେ

ବସନ୍ତ ଆଗମେ

1 min
118



ଋତୁ ଚକ୍ରେ ଘୁରେ ଛଅ ଋତୁ ଧିରେ

     ଏକପରେ ଏକ ଆସେ,

ଋତୁ ରାଜ ଯେବେ ଆସେ ଧରା ପରେ

      ପ୍ରକୃତି ମଧୁରେ ହସେ ।


ବସନ୍ତ ଆସଇ ଆମ୍ବ ବଉଳରେ

       ବାସ ଭରି ଦେହେ ତାର,

ମୃଦୁ ସମୀରଣ ଗାଏ ମଧୁଗୀତି

       ଥାଏ ମିଳନର ସ୍ୱର ।


ବସନ୍ତ ବିରାଜ ଛୁଇଁ ଯାଏ ଯେବେ

      ମନ ହୁଏ ଆନମନା,

ତାରୁଣ୍ୟ ଶିହରେ ଦେହରେ ଲାଜରେ

      ମନ ହୁଏ ପ୍ରୀତିପୂର୍ଣ୍ଣା ।


ଆମ୍ବ ତୋଟା ମାଳେ କୋଇଲିର କୁହୁ

      ହୃଦେ ମାଦକତା ତୋଳେ,

ଫୁଲ ଉଦ୍ୟାନରେ ପାଗଳ ଭଅଁର

       ମନଭରି ଚୁମି ଚାଲେ ।


ପ୍ରଜାପତି ଉଡେ ଫୁଲରୁ ଫୁଲକୁ

       ଖୋଜେ ମନଲାଖି ବାସ,

ଯେତେ ଛୁଇଁଲେ ବି ସତେ କି ତାହାର

       ମେଣ୍ଟେନାହିଁ ପ୍ରୀତି ରାସ ।


ପୀରତିର ରଙ୍ଗ ଲାଗେ ବସନ୍ତରେ

       ଯଉବନ ଉଠେ ଜାଗି,

ଦେହ ଖୋଜେ ଦେହ ମନ ଖୋଜେ ମନ

       ଆଶ୍ଳେଷ ପରଶ ଲାଗି ।


ବସନ୍ତ ଆସେ ଯେ ପ୍ରକୃତି ଦେହରେ

       ରୂପର ପସରା ମେଲି,

ଉନ୍ମାଦିତ ସିଏ ଭରିଦିଏ କ୍ଷୁଧା

       ଯାହା ଦିଏ ପ୍ରୀତି ଢାଳି ।


   



       

       

        



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance