Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KAJAL SUBUDHI

Others

3  

KAJAL SUBUDHI

Others

ଜହ୍ନ ମାମୁଁ

ଜହ୍ନ ମାମୁଁ

1 min
237



ମା' ଡାକୁଛନ୍ତି ଆ' ଜହ୍ନ ମାମୁଁ  


ସରଗୁ ପଡକି ଖସି ।


ଲକ୍ଷ୍ମୀ"ମା"ଙ୍କର ଭାଇ ତୁମେ ପରା  


ସୁନ୍ଦର ସରଗ ଶଶି । 


ଆକାଶ ବକ୍ଷରେ ଶୋଭା ପାଉଥାଅ


ପୁନେଇଁ ଆକାଶ ଚାନ୍ଦ ।

 

ଅମାବାସ୍ଯା ହେଲେ ଅନ୍ଧାର ଦିଶଇ


ଆଖିଥାଇ ସବୁ ଅନ୍ଧ । 


ଦେବତା, ରାକ୍ଷସ ,ସମୁଦ୍ର ମନ୍ଥନୁ


ଜନ୍ମନେଲ ସାଗରରୁ । 


ମାତା ଅଭିଶାପେ ପକ୍ଷେ ବଢି ପକ୍ଷେ 

  

ଛିଡିଲ ନିଜ କର୍ମରୁ । 


ନିଜର କିରଣ ନିଜର ବଡିମା ।


ନାହିଁ ତୁମ ପାଶେ କିଛି । 


ସୂର୍ଯ୍ଯଙ୍କ ଆଲୋକେ ଆଲକିତ ହୁଅ  


ପକ୍ଷେ ଆସ ପକ୍ଷେ ଲୁଚି । 


ସୁନ୍ଦର ସୁଶିଳ ଶରୀରରେ ଛାୟା


ଚନ୍ଦ୍ର କଳଙ୍କ ବୋଲାଇ । 


ସେ କଳଙ୍କ ଛାଇ ପକ୍ଷେ ଲୁଚିଯାଏ


ପକ୍ଷେ ପୁଣି ଦିଶୁ ଥାଇ । 


ବିଜ୍ଞାନ କହଇ କଳଙ୍କ ଏ ନୁହେଁ


ପାହାଡ ,ପର୍ବତ, ଖାଲ, ।


ଚନ୍ଦ୍ରରେ ମଣିଷ ଜାଗା କିଣିଲେଣି


କେ ଜାଣିଛି ତାର ମୂଲ୍ଯ। 


ଚନ୍ଦ୍ରପୁଷ୍ଠେ ଲୋକ ବାସ କରିଲେଣି


ସବୁ ସମ୍ଭବ ହେଉଛି । 


ଦେବତା ବୋଲିଣ ବିଜ୍ଞାନ ଆମକୁ


ଅନ୍ଧ ବିଶ୍ବାସ କହୁଛି ।


ତଥାପି ମଣିଷ ଦେବତା ବୋଲିଣ


ପୂଜୁ ଥାଏ ନିତି ପ୍ରତି ।


ଚନ୍ଦ୍ର ,ସୂର୍ଯ୍ଯ ବିନା ସୃଷ୍ଟି ଅସମ୍ଭବ


ପୃଥିବି ରହିଛି ବଞ୍ଚି ।


Rate this content
Log in