Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Soumya Ranjan Ksheti

Romance

3  

Soumya Ranjan Ksheti

Romance

କବିତା- ରାତି

କବିତା- ରାତି

1 min
209



କେବଳ ଗୋଟିଏ ରାତିକୁ

ମୋର କରି

ବଞ୍ଚିବାକୁ ଦିଅ ।


ଯେଉଁ ରାତିର ପ୍ରତିଟି ପ୍ରହର

ଶେଷ ବେଳକୁ

ମୋ ପାଖରେ ଜଳୁଥିବା ଦୀପରେ

ଘିଅ ନ'ସରିବ ବୋଲି

ତମେ ଜଗି ବସିଥିବ ।


ତମେ ଯଦି କହିବ

ଦୀପ ସହ ମୁଁ ଜଳିବା ଶିଖିବି,

ତମେ ଯଦି କହିବ

ଅନ୍ଧାରକୁ ମୋର ଦେହେ ନେସିନେବି,

ତମ ପାଦତଳୁ ଆଲୁଅକୁ ରାତି ପାହିଲେ

ସାରା ସହରରେ ବିଞ୍ଛିବାକୁ ଯିବି ।

କେବଳ ଗୋଟିଏ ରାତିକୁ ମୋର କରି

ବଞ୍ଚିବାକୁ ଦିଅ ।



Rate this content
Log in

More oriya poem from Soumya Ranjan Ksheti

Similar oriya poem from Romance