Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Puja Badi

Tragedy

3  

Puja Badi

Tragedy

କିଛି କ୍ଷଣେ

କିଛି କ୍ଷଣେ

1 min
164


କିଛି କ୍ଷଣେ ମିଳିଥିଲା

ଅନ୍ତର ରେ ଖୁସି,

ସ୍ୱପ୍ନ ପରି ଲାଗିଥିଲା

ତା ସହ କେତେ ମିଶି ।


ମିଶି ମିଶି ଭୁଲି ଗଲି

ସେ ବି ଗୋଟେ ମଣିଷ,

ବିଶ୍ୱାସ ସେ କରିବନି

ଛାଡି ଯାଉ ପଛେ ନିଶ୍ୱାସ ।


ପ୍ରେମ ଥିଲେ ହୃଦୟରେ

ହେବ କି ଲାଭ,

ପ୍ରେମ ସବୁ ବାହାରେ ଯେ

ଦୋଷ ଇର୍ଷା ରାଗରେ ।


ସମୟରେ ବୁଝିଥିଲେ

ହୁଅନ୍ତା କି ଏମିତି,

କାହିଁ ଏତେ କଷ୍ଟ ମିଳନ୍ତା

ମରୁଭୂମିରେ ପାଣି ଖୋଜିବା ପରି ।


କିଛି କ୍ଷଣେ ମିଳେ

ସୁନ୍ଦର ତୃପ୍ତି ର ପ୍ରେମ,

ପରେ ସେ ପ୍ରେମ ଉଭେଇ ଯାଇ

ଯନ୍ତ୍ରଣା ସଦୃଶ୍ୟ ରେ ହୁଏ ପରିଣତ ।


ସୁଖ ଦୁଃଖ ର ସାତ ଜନମ ର ସାଥି ହୋଇ

ଅନ୍ୟ ଠାରେ ସମର୍ପି ଥାଉ ନିଜକୁ,

ହେଲେ, ଦିନେ ନା ଦିନେ ମିଳେ

ସବୁ ସୁଖ ଭୁଲିହୁଏ ଦେଖି ଦେଖି ନିଜ ଦୁଃଖକୁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy