Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

S Nayak 😊

Abstract Romance Fantasy

3  

S Nayak 😊

Abstract Romance Fantasy

ପ୍ରଣୟ

ପ୍ରଣୟ

1 min
320


ତୁମ ପ୍ରେମ ପ୍ରଣୟେ ଅଭିଷ୍ଟ ମାନସ

ବିକ୍ଷଣ ବିକୁଷ ବଦନେ ବିମୋହ ରସ।


ଆହ୍ଲାଦ ସୁଖ୍ୟତି ଭରା ଚପଳ ଚିତ୍ତେ

ସୁକ୍ଷ୍ମ ଅଭିଷ୍ଟ ଭ୍ରାନ୍ତି ଆନନ୍ଦିତ ମତ୍ତେ ।


ପୁଷ୍ପ ବାଟିକାର ପଥେ ତୁମକୁ ବିକ୍ଷଣ ନିମନ୍ତେ

ପତଙ୍ଗିକା କଳାପ ମଧୁକର ବସନ୍ତଦ୍ଵତେ ।


କ୍ରୀଡନ୍ତି ଆଲ୍ଲାଦିତ ହୋଇ ନାନା ପ୍ରସ୍ଫୁଟିତ ପୁଷ୍ପେ

ଏ ଶାଖା ରୁ ସେ ଶାଖା ହୋଇ ଉଚ୍ଚ ନୀଚ୍ଚେ ।


ପ୍ରେୟସୀ ତୁମ୍ଭ ନିର୍ଦଶନେ ମୁଁ ଅଭିଳାଷୀ

ଚତୁଷ୍ପଦ ପତତ୍ରୀ ମୋର ସାଥେ ବସି ।


ପୁନଃ ପୁନଃ ପୁଚ୍ଛନ୍ତି କେ ସମେ ଆସିବେ

ତୁମ ମାନସ ପ୍ରଣୟ କନ୍ୟା କି ସମେ ଆସିବେ ।


କୁମଦ ହାସିନୀ ପଙ୍କଜ ଲୋଚନୀ

ରକ୍ତମନ୍ଦା ଓଷ୍ଠଧର ନୟନେ କଜ୍ଜଳ ଟାଣି ।


ଆସିବେ ପ୍ରିୟସୀ ମନ୍ଦ ମନ୍ଦ ହାସ୍ୟ ହସି

ତକ୍ଷଣ ଅସ୍ଥିର ପୁନର୍ବାର ପ୍ରତୀକ୍ଷା ରସେ ।


ଅଭିଷ୍ଟ ମୋହର ହେବନି ଯେ ପୂର୍ଣ୍ଣ

ପ୍ରଦୋଷ ର ଭାର ନେଇ ପ୍ରକୃତିର ଆଗମନ ।


ମଧୁର ମିଳନ ନହେବ କି ଆମ୍ଭ

ମିଷ୍ଟ ଅଧର ରେ ଆମ୍ଭ କଥୋପକଥନ ।


ପ୍ରତୀକ୍ଷା ଅର୍ଥେ ତୁମ୍ଭ ପ୍ରଣୟ ପ୍ରେମୀ

କିମ୍ପା ନିରାଶ ଯେ କର ମୋ ପ୍ରିୟସୀ ।


Rate this content
Log in