Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pooja Shah

Inspirational

4.4  

Pooja Shah

Inspirational

Don't Blame

Don't Blame

1 min
149



𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐛𝐥𝐚𝐦𝐞 𝐚 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐝𝐚𝐲,

𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐢𝐧 𝐚 𝐛𝐚𝐝 𝐩𝐮𝐝𝐝𝐥𝐞.

𝐁𝐮𝐭 𝐛𝐥𝐚𝐦𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐟𝐨𝐫 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐢𝐧𝐠 

𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐧𝐞...


 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐛𝐥𝐚𝐦𝐞 𝐚 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠,

𝐖𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲

𝐑𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐠𝐨 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠.

       

𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐥𝐞𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐫𝐚𝐢𝐧,

𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞.


𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞'𝐬 𝐥𝐨𝐯𝐞, 

𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐫𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞'𝐬 𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡,

𝐒𝐞𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐞𝐚𝐭 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠,

𝐔𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐡𝐨𝐦𝐞.


𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐥𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐤𝐞

𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥 𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐨𝐝𝐲,

𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐢𝐭'𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐲𝐨𝐮 

𝐰𝐡𝐨 𝐡𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭𝐟𝐮𝐥 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐬.


 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐥𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐬

𝐌𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐚𝐲 𝐝𝐚𝐫𝐤𝐞𝐫,

 𝐋𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 

𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐚𝐲 𝐁𝐑𝐈𝐆𝐇𝐓𝐄𝐑...      


𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞 𝐚 𝐟𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐜𝐚𝐭,

𝐢𝐧𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝,

𝐋𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐤𝐧𝐨𝐰,

𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 

𝐀𝐂𝐇𝐈E𝐕𝐄 ........


Rate this content
Log in

Similar english poem from Inspirational