Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pooja Shah

Inspirational Others

4.7  

Pooja Shah

Inspirational Others

She Deserves It

She Deserves It

1 min
410


๐’๐ก๐ž ๐ข๐ฌ ๐š ๐ ๐ข๐ซ๐ฅ,

๐Ÿ๐ฎ๐ฅ๐ฅ ๐จ๐Ÿ ๐ค๐ข๐ง๐๐ง๐ž๐ฌ๐ฌ.

๐๐จ๐ญ ๐ฅ๐ข๐ค๐ž ๐จ๐ญ๐ก๐ž๐ซ ๐ ๐ข๐ซ๐ฅ๐ฌ,

๐ฐ๐ก๐จ ๐œ๐ฎ๐ญ ๐ญ๐ก๐ž๐ข๐ซ ๐ฐ๐ซ๐ข๐ฌ๐ญ๐ฌ ๐Ÿ๐จ๐ซ ๐›๐จ๐ฒ๐ฌ.


                ๐’๐ก๐ž ๐ข๐ฌ ๐š ๐ ๐ข๐ซ๐ฅ, 

                  ๐–๐ข๐ญ๐ก ๐š๐ง ๐ ๐จ๐จ๐ ๐ก๐ž๐š๐ซ๐ญ.

                ๐’๐ญ๐ข๐ฅ๐ฅ ๐ค๐ž๐ž๐ฉ ๐š ๐ฌ๐ฆ๐ข๐ฅ๐ž,

                ๐„๐ฏ๐ž๐ง ๐ฐ๐ก๐ž๐ง ๐ญ๐ก๐ž ๐ฐ๐จ๐ซ๐ฅ๐ 

                 ๐ค๐ž๐ž๐ฉ ๐ก๐ž๐ซ ๐š๐ฉ๐š๐ซ๐ญ...


๐’๐ก๐ž ๐ข๐ฌ ๐š ๐ ๐ข๐ซ๐ฅ,

 ๐€๐ง๐ ๐ฌ๐ก๐ž ๐ฌ๐ก๐จ๐ฎ๐ฅ๐ ๐ฅ๐ข๐ฏ๐ž ๐š ๐ฅ๐ข๐Ÿ๐ž.

 ๐ƒ๐จ๐ง๐ญ ๐ฉ๐ซ๐ž๐ฌ๐ฌ๐ฎ๐ซ๐ข๐ณ๐ž ๐ก๐ž๐ซ,

๐†๐จ๐ ๐ฌ๐ก๐ž ๐ฆ๐ข๐ ๐ก๐ญ ๐๐ข๐ž.


๐’๐š๐œ๐ซ๐ข๐Ÿ๐ข๐œ๐ข๐ง๐  ๐ก๐ž๐ซ ๐ก๐š๐ฉ๐ฉ๐ข๐ง๐ž๐ฌ๐ฌ,

๐’๐ก๐ž ๐ฐ๐š๐ฅ๐ค ๐ญ๐ก๐ซ๐จ๐ฎ๐ ๐ก ๐ ๐ซ๐ข๐ž๐Ÿ.

๐’๐ก๐ž ๐๐ข๐ ๐ง๐จ๐ญ ๐ญ๐š๐ฅ๐ค,

๐๐ฎ๐ญ ๐ก๐ž๐ซ ๐ž๐ฒ๐ž๐ฌ ๐๐ข๐ ๐ฌ๐ฉ๐ž๐š๐ค.


๐Š๐ž๐ž๐ฉ๐ข๐ง๐  ๐จ๐ง๐ž ๐ญ๐ก๐ข๐ง๐  ๐จ๐ง ๐ก๐ž๐ซ

๐ฆ๐ข๐ง๐,

๐ฌ๐ก๐ž ๐๐ข๐ ๐ง๐จ๐ญ ๐ ๐ข๐ฏ๐ž ๐ฎ๐ฉ.

๐–๐ก๐ž๐ง ๐ฌ๐ก๐ž ๐ฅ๐จ๐จ๐ค ๐›๐š๐œ๐ค๐ฐ๐š๐ซ๐๐ฌ,

๐ฌ๐ก๐ž ๐ฌ๐š๐ฐ ๐ก๐จ๐ฐ ๐Ÿ๐š๐ซ ๐ฌ๐ก๐ž ๐œ๐š๐ฆ๐ž ๐ฎ๐ฉ!

 

     ๐€๐ญ ๐ฅ๐š๐ฌ๐ญ ๐ฌ๐ก๐ž ๐ฆ๐š๐ค๐ž ๐ข๐ญ ๐ฎ๐ฉ                

    ๐ฐ๐ข๐ญ๐ก ๐ก๐ž๐ซ๐ฌ๐ž๐ฅ๐Ÿ,

    ๐š๐ง๐ ๐ฐ๐ž๐ง๐ญ ๐ฌ๐จ ๐ก๐ข๐ ๐ก.

  ๐“๐ก๐š๐ญ ๐ญ๐ก๐ž ๐ฐ๐ก๐จ๐ฅ๐ž ๐ฐ๐จ๐ซ๐ฅ๐ ๐›๐จ๐ฐ๐ฌ,

  ๐€๐ง๐ ๐ฌ๐ก๐ž ๐ ๐จ๐ญ ๐š ๐ฅ๐ข๐Ÿ๐ž......

                      


Rate this content
Log in

Similar english poem from Inspirational