Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

सोरहों बरिस के फगुनवा हो

सोरहों बरिस के फगुनवा हो

1 min
176


आइल सोरहों बरिस के फगुनवा हो

सईया ले गईले ना हमके गवनवा ना

सखिया सब सइया संगे खेले रंगवा ना हो

सईया ले गईले ना हमके गवनवा ना

लजिया के बात सखिया कासे हम बताई

फागुनी बयार देले देह सगरो जराई

महुआ के फूल छूये रस मदनवा हो

सईया ले गईले ना हमके गवनवा ना

सरसो के फुल नियन पियराइल मोर देहीया

कब अइहे साजन मोर निहारी रोज रहिया

गाल गुलबी भइल उड़े गुलाल गगनवा हो

सईया ले गईले ना हमके गवनवा ना

अमवा के मोजरा से मह मह महके लागल

झुमत गेंहुआ बाली नियन मन बहके लागल

टूटे लगल मोर पोर पोर बदनवा हो

सईया ले गईले ना हमके गवनवा ना

मन करे सखीया सइया लगे उडी चली जाई

फागुन के महिना उनके अंकवारी भरी आई

सइया निरखे नीर बहे मोर नयनवा हो

सईया ले गईले ना हमके गवनवा ना


Rate this content
Log in