Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Neha

Inspirational

3  

Neha

Inspirational

अभी की रोशनी में (नई शुरुआत )

अभी की रोशनी में (नई शुरुआत )

1 min
203


अभी अभी खुद में 

इक रोशनी देखी है 

अभी अभी दर्पण में 

इक नई खूबसूरती देखी है 

अतीत से परे 

उम्मीदों से पहले

' अभी ' में मैंने खुद की हकीकत देखी है 

उम्मीदों के सहारे से परे 

अतीत के बोझ से दूर 

अभी अभी मैंने

' अभी ' की ताकत देखी है 

मेरी अमानतों की पोटली में 

अभी अभी खुद की रोशनी 

और ' अभी ' पर खुद की पकड़ देखी है 



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational