Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

VIVEK ROUSHAN

Others

2  

VIVEK ROUSHAN

Others

हर महफ़िल की शान होते

हर महफ़िल की शान होते

1 min
212


हम भी आज हर महफ़िल की शान होते

किसी के दिल से गर निकाले न गए होते


मुहब्बत में मिले दर्द ने हमें ज़िंदा रखा

वरना हम तो कब के मर गए होते


जिसे गुलाब कहते हो उसकी बिसात ही क्या है

गर काँटे न होते तो पंखुड़ियाँ कब के तोड़े गए होते


तन्हाइयों से गर अपना रिश्ता न होता

तो हम भी सुकून की नींद सो गए होते


तुम जिसे आवाज़ दे रहे हो "रौशन"

काश वो लौट कर आ गए होते


Rate this content
Log in