Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bhawana Raizada

Romance

5.0  

Bhawana Raizada

Romance

नज़र

नज़र

1 min
419


तुम्हारी नज़रें हमारी नज़रें,

नज़रों से नजरें

मिला न देना।


तुम्हारी नज़र हमारी नज़र,

नज़र से दिल की बात,

बता न देना।


नज़र ने किया है नज़र पर जादू,

ये खुमार अपना,

उतार न देना।


नज़र मिली और नज़र झुकी,

यूँ प्यार अपना,

लुटा न देना।


इस नज़र से उस नज़र तक,

अपना आशिक़,

बना न देना।


नज़र न लगे नज़रों को तुम्हारी,

नज़रों को क़ातिल,

बना न देना।


नज़र ने नज़र से कुछ यूँ कहा,

नज़रों को मिलाकर,

चुरा न लेना।


नज़रों का खेल है ये नज़रों से,

इसे नज़र का खेल,

बना न देना।।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance