Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr. Vijay Laxmi

Tragedy Inspirational

4.0  

Dr. Vijay Laxmi

Tragedy Inspirational

समय के साथ

समय के साथ

1 min
4


समय के साथ चलते-चलते 

कहां आ पहुंचे ढलते-ढलते 


सीढ़ी छोड़ लिफ्ट से चढ़ रहे

उषापान छोड़ बेड टी पी रहे

गुडमार्निग टेर से भोर हो रहे 

बच्चे-बूढ़े छोड़ जिम दौड़ रहे


मधुर रागिनी हो रहीं तिरस्कृत 

कानफोड़ू संगीत यहां स्वीकृत 

राम-राम, श्रीराधे कहां खो गये

समय साथ हम समय हो गये


समय के साथ चलते-चलते 

कहां आ पहुंचे ढलते-ढलते 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy