Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chandan Sahu

Inspirational

3.6  

Chandan Sahu

Inspirational

ଭାରତ୍ ଦେଶର୍ ନାରୀ

ଭାରତ୍ ଦେଶର୍ ନାରୀ

1 min
174


ମାନ୍ ଅଭିମାନ୍ ନେଇଁନ ମର୍ 

ମୁଇଁ ଭାରତ୍ ଦେଶର୍ ନାରୀ ,

ପତି ସେବା କରି କରି ମର୍

ଦିନ୍ ଜାଏସି ସରି ।


ସବ୍ କର୍ ଖୁସିନ ନିଜର ଖୁସିକେ

ଦେଇ ଦେସିଁ ମୁଇଁ ହାରି ,

ତଥାପି ମନକେ ଦୁଃଖ ନେଇଁ କରେ 

ସବୁକେ ଦେସିଁ ପାସରି ।


ଜନମ୍ ହେବାର୍ ଆଗରୁ ମତେ 

କାଏଁଯେ ଦଉଛ ମାରି ,

କାଏଁଟା ଅବା ତମର୍ ଖିଅତି ହଉଛେ

ମତେ ଜନମ ଦେଇ କରି ।


ଅବଳା ନେଇଁସେ କି ଦୁର୍ବଳା ନେଇଁସେ

ମୁଇଁ ସେ ପୁରାଣ୍ ଯୁଗର୍ ନାରୀ ।

ମର୍ ଲାଗି ବଲି ରାବଣ୍ , ଦୁଃଶାସନ୍ ଆରୁ

ମହିଷାସୁର୍ ଗଲା ମରି ।

ମୁଇଁ ଆଏଁ ସେ ଭାରତ୍ ଦେଶର୍ ନାରୀ ,

ମୁଇଁ ଆଏଁ ସେ ଭାରତ୍ ଦେଶର୍ ନାରୀ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational