Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PUSPALATA SAHOO

Abstract Romance

3  

PUSPALATA SAHOO

Abstract Romance

ଭିଜା ଭିଜା ବର୍ଷା ଦିନ

ଭିଜା ଭିଜା ବର୍ଷା ଦିନ

1 min
201


ଭିଜା ଭିଜା ବର୍ଷା ସାଥେ ମନ ମୋର ଭିଜେ

ପ୍ରାଣ ପ୍ରିୟା ସାଥୀ ସଙ୍ଗେ ବରଷାରେ ହଜେ ।


ଭାରି ଭଲ ଲାଗେ ଏଇ ବରଷାର ଧାରା

ତା ସାଥେ ମୋ ମନ ମିଶି ହୁଏ ନଦୀ ପରା ।


ପ୍ରେମ ନଦୀ ଧାରା ବହେ ଦୁଇ କୂଳ ଛୁଇଁ

ଦୁଇ ମନ ମିଶି ହୁଏ ଏକ ପ୍ରେମ ନଈ ।


ଶ୍ରାବଣର ଧାରା ଆସେ କଳା ମେଘ ଧରି

ତାକୁ ଦେଖି ନାଚିଯାଏ ମୋ ମନ ମୟୂରୀ ।


ବିଜୁଳି ଓ ଘଡଘଡି ଆକାଶରେ ଦିଶେ

ରୂପ ତାର ମନଲୋଭା ମନରେ ଝଲସେ ।


ଭାରି ଭଲ ଲାଗେ ଏଇ ବର୍ଷା ଭିଜା ଦିନ

ପୁରୁଣା ସ୍ମୃତିରେ ସତେ ଭିଜେ ଏଇ ମନ ।


Rate this content
Log in