Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

3  

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

ଜୟ ହେ ବିଶ୍ୱ ବିନ୍ଧାଣି

ଜୟ ହେ ବିଶ୍ୱ ବିନ୍ଧାଣି

1 min
205


  

କିଏ ଗଢ଼ିଅଛି ଏ ବିଶ୍ୱ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ

ନାହିଁ ଯାର ଆଦି ଅନ୍ତ l

ଗିରି,ବୃକ୍ଷ,ଲତା ଧନ୍ୟ ନିରିମାତା

ବ୍ୟକ୍ତ, ଅବ୍ୟକ୍ତ, ଅନନ୍ତ l


କିଏ ଫୁଟାଇଛି ତରୁଡାଳେ ପୁଷ୍ପ

ତା' ମଧ୍ୟେ ଭରିଛି ବାସ l

ମାତା ବକ୍ଷେ ପୁଣି ଅମୃତ ଭରିଛି

ଶିଶୁ ମୁଖେ ଦିବ୍ୟ ହସ l


କିଏ ଶିଖାଉଛି ଶିଶୁଟିକୁ ପୁଣି

ଠୁମକ ଠୁମକ ଚାଲି l

ଭାଷା ଦେଲା ପୁଣି ତାର ମୁଖେ ଆଣି

କଥା କହେ ଖିଲି ଖିଲି l


କିଏ ଗଢ଼ିଅଛି ପିତା ମାତା ବନ୍ଧୁ

ହୃଦୟେ ଦେଇଛି ପ୍ରୀତି l

ଆନନ୍ଦ ଉଲ୍ଲାସେ କାଳ ହରିନିଏ

ସୁଖ ଭୁଞ୍ଜି ମୁହିଁ ନିତି l


କିଏ ଗଢ଼ିଅଛି ଟିକି ଚଢ଼େଇଟି ଡେଣା

ଝାଡ଼ି ବ୍ୟୋମେ ଉଡ଼େ l

ଚନ୍ଦ୍ରମାରେ କିଏ କଳା ଦେଇଅଛି

ପକ୍ଷେ ବଢ଼େ ପକ୍ଷେ ଛିଡ଼େ l


ଜୀବତ୍ମା ମଧ୍ୟରେ ଆତ୍ମା କେ ଦେଇଛି

ପରମାତ୍ମା ଠାରୁ ଆଣି l

ଆକାଶେ ତାରାଙ୍କୁ ଖଞ୍ଜି କେ ଦେଇଛି

ବରଷା ଧାରାରେ ପାଣି l


କୋଟି କୋଟି ଗ୍ରହ,ନକ୍ଷତ୍ର,ତାରକା,

ଉଲ୍କା ପୁଣି ଧୂମକେତୁ l

ଛାୟାପଥ ଯଥା ସରଗେ ଶୋଭଇ

ଘୋର ଜଳଧିରେ ସେତୁ l


ପ୍ରାଣୀଙ୍କର ପ୍ରାଣ, ମଳୟ ପବନ

ପୁଣି ଗଢ଼ି ଅଛି ଜଳ l

କାଷ୍ଠ ,ଧାତୁ,ଶିଳା ମଧ୍ୟେ କେ ରଖିଛି

ଲୁଚାଇ ପୁଣି ଅନଳ l


ଜ୍ୟୋତି ମଧ୍ୟେ ଦିବ୍ୟ ଜ୍ୟୋତି ପରଂ

ବ୍ରହ୍ମ ନିରାକାର ନିରଞ୍ଜନ l

ସର୍ବଦ୍ରଷ୍ଟା,ସର୍ବକର୍ତ୍ତା, ସର୍ବକାର୍ଯ୍ୟ

ଅମଣ୍ଡଳା ପୁରେ ସ୍ଥାନ l


ଅରୂପ, ସ୍ୱରୂପ, ସର୍ବରୂପ ପୁଣି

ସବୁଠି ଲୀଳା ପ୍ରକାଶ l

କି ରୂପ ତାଙ୍କର କେଉଁଠାରେ ପୁର

କହିବ କି ପୀତବାସ l


ଜୟ ଜୟ ଜୟ ବିଶ୍ୱ କାରିଗର

ଜୟ ହେ ବିଶ୍ୱ ବିନ୍ଧାଣି l

ମହିମା ତୁମ୍ଭର ନରଦେହେ କାହୁଁ

ଅଜ୍ଞାନ ପାରିବ ଜାଣି l

         

   


రచనకు రేటింగ్ ఇవ్వండి
లాగిన్

Similar oriya poem from Inspirational