Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Smita Rani Barik

Inspirational

4  

Smita Rani Barik

Inspirational

ମୋ ମାର୍ଗଦର୍ଶକ

ମୋ ମାର୍ଗଦର୍ଶକ

1 min
352


ମାତାଙ୍କ ଗର୍ଭରୁ ଯେବେ ଜନ୍ମ ଲାଭ କଲି , 

କୁଆଁ କୁଆଁ ରାବ ଦେଇ ଗୂକ ମ୍ପାଇଲି ।


ତୋଳି ନେଇ ମତେ ମାତା ଜଡାୟୁ ବକ୍ଷରେ , 

ଅଙ୍ଗରୁ ଅମୂତ ଧାରା ପାନ କରାଇଲେ ।


ସେହି ମାତା ଶିଖାଇଲେ ହସିବା କାନ୍ଦିବା , 

ଏବଂ ନାନା ଶବ୍ଦ କରି ଭାବ ପ୍ରକାଶିବା ।


ବସିବା ଶିଖିଲି ଗୁରୁଣ୍ଡିବା ଶିଖିଲି , 

ମୁଖରୁ ପ୍ରଥମ ଶବ୍ଦ ମାଆ ଉଚ୍ଚାରିଲି ।


ମୋର ଦ୍ୱିତୀୟ ଗୁରୁ ପିତା ତୁମେ ଅଟ , 

ମସ୍ତକରେ ମୋର ସଦା ଥାଉ ତୁମ ହାତ ।


ମାତା,ପିତା ତୁଲ୍ଯ ଗୁରୁ ଭଗ୍ନୀ ଏବଂ ଭ୍ରାତା , 

ତାଙ୍କ ପାଇଁ ଭକ୍ତି ଭାବ ମନେ ରହୁ ସଦା ।


ପୁଣି ଯେବେ ବିଦ୍ୟାଳୟ ନାମ ଲେଖାଇଲି , 

ବିଦ୍ୟା ଗୁରୁଙ୍କ ଠାରୁ ଶିକ୍ଷା ଲାଭ କଲି ।


ଅଜ୍ଞାନ ଅନ୍ଧକାରରୁ ଆଲୋକର ପଥ , 

ଦର୍ଶାଇ ଥାନ୍ତି ଗୁରୁ ନିତ୍ଯ ଅବିରତ ।


ଭବିଷ୍ଯତ ଜୀବନର ଝଡ଼ ଝଞ୍ଜା ପାଇଁ , 

ମୂଳଦୁଆ ଦେଲ ଗୁରୁ ଲଢିବା ପାଇଁ ।


ବିଦ୍ୟାଳୟ ଛାଡି ମହାବିଦ୍ୟାଳୟ ଗଲି , 

ବୂତ୍ତିଗତ ଶିକ୍ଷା ତହିଁ ଲାଭ କଲି ।


ଗୁରୁ ତୁମ ଶିକ୍ଷା ବଳେ ହେବି ମୁଁ ଶିକ୍ଷକ , 

ଡାକ୍ତର ହୋଇବ କି'ଏ କି'ଏ ହେବ ସୈନିକ ।



Rate this content
Log in