Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanta Beuria

Abstract Romance

4.5  

Prasanta Beuria

Abstract Romance

ନିଆଁ

ନିଆଁ

1 min
273


ଲଙ୍ଗଳା ଦେହର ଭୋକ

ଶାଶ୍ୱତ ପ୍ରଜ୍ଵଳିତ ଅଗ୍ନିଶିଖା, 

ନିର୍ବାପିତ ହୋଇ ଯିବାର ଦହନ।    

ଅବଦମିତ ପ୍ରଚଣ୍ଡ ମହାଜାଗତିକ ଶକ୍ତି ସହ;  

ଶରୀରରେ ନୃତ୍ୟ କରେ,    

ଉଦଣ୍ଡ ବେଗରେ, ତାଣ୍ଡବ ରଚିବାକୁ।  

ବିଧ୍ୱଂସ ରଚିବାକୁ ସାମ୍ନାର ଆଉ ଏକ ଲଙ୍ଗଳା ଭୋକକୁ !  


ଶିତ୍କାରର ଶବ୍ଦରେ କୁହୁଳି ଉଠେ ଅନ୍ତରର ଦହନ;  

ରହସ୍ୟମୟ ଯୌନତାକୁ ଚଉଭାଙ୍ଗ କରିବାକୁ। 

ମାଂସାଳ ଚୁଲୀର ରଡ଼ ଅଙ୍ଗାରରେ,  

ଆତ୍ମାକୁ ସେକେ, ଉଷୁମ ତାପରେ; 

ଏକ ଅନ୍ଧକାର ଶୀତୁଆ ରାତିରେ, 

ଲଙ୍ଗଳା ଦେହର ଭୋକର ନିଆଁ ।


ନିଆଁ -

ଜୀବନର ଷଠୀ ଘରେ ଏନ୍ତୁଡ଼ିର ମଶାଲ।           

ମୃତ୍ୟୁର କୋକେଇ ପାଇଁ ହିନ୍ଦୁର ମୁଖାଗ୍ନି।  

ଏକ ପଟେ ସୃଷ୍ଟି ପାଇଁ ବ୍ରହ୍ମାଙ୍କ ବଦାନ୍ୟତା, 

ଅନ୍ୟ ପଟେ ବିଲୟ ପାଇଁ ଯମଙ୍କ ବ୍ୟଗ୍ରତା।    

ମହାଜାଗତିକ ଏହି ନୃତ୍ୟର ସମ୍ମିଶ୍ରଣରେ ,

ଆଶା ଏବଂ ଭୟ ସବୁବେଳେ ଯାଆଁଳା। 

 

ପବିତ୍ର ଲଙ୍ଗଳା ଦେହର ଭୋକର ଅଗ୍ନି,

ଭୟର ଅବଶେଷକୁ ଆଡେଇ ଦିଏ ; 

ଯାହା ମୁଁ ତିଆରି କରି ପାରେନା, 

ମୋ ଆତ୍ମା ତିଆରି କରେ।      

ଯେତେବେଳେ ସେ ମୋ ଅସ୍ତିତ୍ଵକୁ ଘେରି ଯାଏ,

ମୋ’ ଭୋକ ମାନେ ଜଳନ୍ତି ମୋ ଜୁଇ ର ଚନ୍ଦନ କାଠରେ !


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract