Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sambit Srikumar

Abstract Classics Inspirational

4.0  

Sambit Srikumar

Abstract Classics Inspirational

ନୀରବତା

ନୀରବତା

1 min
175


ତୋ' ମନର ନୀରବତା କହିଯାଏ କେତେ କଥା

ଅକୁହା ବେଦନା ଜର୍ଜରିତ ସନ୍ତାପିତ ଦରଦୀ ଗାଥା

ତୋ ଛାତି ତଳେ ଲୁକାୟିତ କେତେ ଯେ ଯାତନା

ସେସବୁର ହିସାବ କେହି ବି କେବେ କରି ପାରେନା ।


ତୋ ଆଖିର ଗଭୀରତା ଘୁରାଇ ଦିଏ ମୋହର ମଥା

ସେଇ ଗଭୀର ଆଖିରେ ଦିଶେ ଦୁଃଖର ଛବିଳ ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ

କେବେ ଫିକା କେବେ ଗାଢ଼ା ରଙ୍ଗିନ୍ ତା'ର ବିବର୍ଣ୍ଣ ତନୁ

ସେ ଗଭୀରତା ମାପିବାକୁ ମୁହିଁ ସାହାସ ଜୁଟାଇ ପାରେନା ।


ତୋ ଓଠର ନିରସତା ଦିଏ ମୌନ ବ୍ରତର ବାରତା

ତୋର ମଉନ ରହିବାରେ ହିଁ କାଳେ ଜଗତର କଲ୍ୟାଣ

ଖୋଲିଲେ ତୁ ଓଷ୍ଠ ଧାର ବାରେ ଲେଉଟାଇଲେ ଜିହ୍ଵା

ସୃଷ୍ଟି ହେବ ପୃଥିଧ୍ବଂସୀ ପ୍ରଳୟଙ୍କାରୀ ତାଣ୍ଡବର ବିଭିଷିକା ।


ଶୁଣି କି ପାରିବୁ ତୁ ବିପନ୍ନ ପ୍ରାଣୀର ତୀବ୍ର ଆର୍ତ୍ତ ଧ୍ବନି

ସୃଷ୍ଟି କଲ୍ୟାଣ ହେତୁ ତୁ ରହିଥା ମାଆ ଚିରକାଳ ତୁନି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract