Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debjani Sathua

Drama Classics Inspirational

4.4  

Debjani Sathua

Drama Classics Inspirational

ପତର

ପତର

1 min
212


ସ୍ମୃତି ଆଇନା ଦେଖାଏ ,କାଳ ଧାସରେ ଫିକା ଅତୀତର  ,


ସୁଢଳ ଛବି,ବାଲ୍ୟସାଥୀ ଚପଳ-ଚଞ୍ଚଳ ମଧୁସୂଦନର। 


ଭଲ ପାଉଥିଲା ଭାରି ତୋଟାମାଳ,ବଣ ଗଛ-ପତର ,


ଖେଳହୁଏ ଲୁଚି ଆମ୍ବତୋଟାରେ,ଟଙ୍ଗେଇ ବହି-ପତର।


ଭାବିଲେ ଆଜି ବି ଆସେ ଜକେଇ,କଳ ମୋ ପାଟିର,  


ଆମ୍ବକଷି, ଲଙ୍କାଲୁଣ ମିଶ୍ରଣରେ ତା ଠୋଲା-ପତର । 


କେଜାଣି କୋଉଠି ଏବେ ମଧୁଆ ପାଉନି ତା ଖବର,!


ଆଗରୁ ମନେକରି ଦେଉଥିଲା ନିୟମେ ଚିଠି-ପତର। 


ବୋଧେ ଅଜଣା ତାକୁ ମୋ ନୂଆ ସଂଖ୍ୟା ଦୁରଭାଷର , 


ପାଇବାକୁ ତା ଠିକଣା ଖୋଜେ ମୁଁ ପୁରୁଣା ନଥି-ପତର ।


ମନେ ଆସେ ସେସବୁ ଦିନ, ବୟସ ଥିଲା  ବାର କି ତେର,


ବିଲବାରି ,ତୋଟାମାଳ,ନଈପଠା ବୁଲାର ଆନନ୍ଦ ପ୍ରଚୁର ,


ସରଳଚଳଣି, ନଈମାଛ,ଭରପୂର ସବୁଜ ପରିବା-ପତର ।


ସିଏ ସାଙ୍ଗଠୁ ବଳି,କେଜାଣି କେମିତିଆ ଥିଲା ସେ ଡୋର ,


ଦୁଷ୍ଟାମୀ, କୌତୁକ , ପାଠ ସବୁରେ ସାଙ୍ଗ ତାର ମୋର ।


ନଥିଲା ବି ଆଜିକାଲି ପରି ଉଚ୍ଚ ମାଧ୍ୟମିକ ପାଠର ଭାର। 


ପାରି କରିଗଲୁ ସହଜେ ହରଣ ଗୁଣନ ସେ ସମୟର ,


କରିଦେଲା ବିଚ୍ଛେଦ ଉଚ୍ଚ ଶିକ୍ଷା ପ୍ରିୟ ସାଥୀକୁ ମୋର।


ପାଇ ପାରିଥିଲୁ ବିଶେଷ ଅଧ୍ୟୟନର ଦିହେଁ ମାନ-ପତର।


ଆରମ୍ଭିଲା ଜୀବନଚକ ଗଡି କ୍ଷୀପ୍ରତାରେ ନୂଆ ସୋପାନର,


ମାଡି ଚାଲିଲୁ ଉନ୍ମାଦନାର ଶିଖରେ ଅର୍ଜିବାକୁ ପଇସାପତର।


ଆକାଂକ୍ଷାର ମାତ୍ରା ବଢାଇ ଚାଲିଲା ସ୍ୱାଦ ଆମ ସଫଳତାର ,


ବାପାଙ୍କ ଡାକରା ,କରିବାକୁ ବଛାବଛି ବିବାହ ପ୍ରସ୍ତାବର ,


ସ୍ଥିରକଲୁ ଦୃଢମନେ ବିଭାହେବୁ ବିନା ଯୌତୁକପତର। 

 

ଦେବୁନି ପକ୍ଷ ମହାମାରୀ ରୂପି ସାମାଜିକ କୁସଂସ୍କାରର ।


ଲେଖା ହେଲା ଏକ ପ୍ରକାରେ ପାରିବାରିକ ଚୁକ୍ତିପତର।


ଏକା ବରଷେ ଦିହେଁ ସାଜିଥିଲୁ ଯୌତୁକ ବିରୋଧୀ ବର ।


ଚାଲିଛି ତା'ପରୁ ସାବଲିଳ ଜୀବନ ଜଞ୍ଜାଳେ ଆମ ସଂସାର  ,


ଅକାଳେ ସକାଳେ ପୂଜା ପାର୍ବଣ୍ୟରେ ଦେଖା ମଧୁ ଓ ମୋର ।


ସଂପୂର୍ଣ୍ଣ ବିରତି ଏବେ ତ ,ବନ୍ଧାସରିଛି ସବୁ କାଗଜ-ପତର ,


ମିଳନ୍ତା କି ଆଜି ସେ , ଜମି ଯାଆନ୍ତା ବଳକା ଗପର ଆସର ,


ଭରସା କେବଳ ଏବେ ଯାହା ନିତିଦିନର ଔଷଧ-ପତର।


ଲୋଡାହୁଏ ସାଙ୍ଗ ସାଥି ବାଣ୍ଟିବାକୁ ଟିକେ ଭାବନା ମନର ।


ନ ହେଲେ ତ ଶରୀର ଧରିବ ଜାବୁଡି ସେଇ ବିଛଣାପତର।


ଖୋଜି ପାଇଲେ ମଧୁକୁ ,ବିତିବ ବଳକା ସମୟ ହସଖୁସିର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama