Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ira Johri

Inspirational

3  

Ira Johri

Inspirational

सहारा

सहारा

1 min
625


बचपना था नादान थी मै ,

करती जिद , रूठ भी जाती थी ।

भूखी रह कर ,कर अपमान अन्न का ।

सबको बहुत सताती थी ,

हुई बड़ी ज़िम्मेदारियाँ आई ।

पिता से एक सीख पाई ,

कहा उन्होने ,बाते है दो ।

या तो ख़ुद भूखे प्यासे बीमार रह कर सबसे सहारा माँगो ,

या फिर रखो ध्यान अपना और बनो सहारा सबका ।

सीख पिता की नहीं भूली कभी मै ,

अब नही रहती भूखी प्यासी ।

और ख़ुद तो पका कर खाती ही हूँ ,

दुनिया को भी फेसबुक पर दिखलाती ।


Rate this content
Log in