Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Romance Tragedy Classics

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Romance Tragedy Classics

ଅଧରେ ଫୁଟାଅ ହସ

ଅଧରେ ଫୁଟାଅ ହସ

1 min
588




ମନ ମାରି କିଆଁ ବସିଛ ଏମିତି

ମୁହଁ ଖୋଲି ରାଧେ କୁହ ,

ସଂସାରେ ପ୍ରଳୟ ଆସିଯିବ ତୁମେ

ଝରାଅନା ଜମା ଲୁହ ।


ତୁମଲାଗି ମନା ଯମୁନାର କୂଳ

କଦମ୍ବର ମୂଳ-ଜାଣେ ,

ବୃନ୍ଦାବନେ ଭେଟ ହେଉନାହିଁ ବୋଲି

ଝୁରୁଅଛ ପ୍ରତି କ୍ଷଣେ ।


ତୁମ ବିଚ୍ଛେଦର ପୀଡ଼ା ମୁଁ ଭୋଗୁଛି

ଏକା ଭୋଗୁନାହଁ ତୁମେ ,

ଭୁଲିଗଲ କିବା ନିତ୍ୟ ରାସ ଆମ

ହେଉଛି ଗୋଲୋକ ଧାମେ ।


ଏଇଠି ତ ଆମେ ଅବତରିଛନ୍ତି

ରଚିବାକୁ ଭିନ୍ନ ଲୀଳା ,

ସଂସାର କଲ୍ୟାଣେ ମିଳନ ବିଚ୍ଛେଦ

ହେଉଅଛି ସବୁ ଖେଳା ।


ମନ ଊଣା ଆଉ କରନା ଗୋ ଦେବୀ

ଅଧରେ ଫୁଟାଅ ହସ ,

ତୁମରି ହସରେ ସାରା ଜଗତରେ

ଭରିଯାଉ ପ୍ରେମ ସ୍ପର୍ଶ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance