Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

RUKEYA JABEEN

Abstract

4.0  

RUKEYA JABEEN

Abstract

ବାପାଙ୍କ ରାଜକୁମାରୀ

ବାପାଙ୍କ ରାଜକୁମାରୀ

1 min
235


ସଭିଙ୍କ ଅଲିଅଳି ସେ,

ନିିିରିମାଖି ଅଝଟ ରାଣୀ,

କଥା କଥାରେ ରୁୁୁଷେ ,

ଭାରି ଅଭିିିମାନି ।


ଗେଲବସର ଟିଏ ସେ,

ଖୋଜେ ମା'ର କାନି,

ଚଗଲାମି କରେ କେତେ ,

କଥା ନ ମାନି ।


ବାପାଙ୍କ ପିଠି ତା'ର ,

ସର୍ବୋତ୍ତମ ଆଶ୍ରୟସ୍ଥଳୀ,

ଲୁୁୁଚିଯାଏ ନିିସଙ୍କୋଚେ,

ଖାଇବାର ହେଲେ ଗାଳି ।


ସେଇ ଚଞ୍ଚଳ ଜିିିଦିଖୋର,

ଅମାନିଆ ପରୀ,

ବଦଳି ନିଏ ଚାଲିଚଳଣି, 

ପର ହାତ ଧରି ।


ଅବୁଝା ଅଝଟ,

ମନ ମତାଣିଆ ବ୍ୟବହାର,

ସଂସ୍କାରର ଓଢ଼ଣା ତଳେ,

ହେଇଯାଏ ସରଳ ବିନମ୍ର ।


ଅଇଁଠା ଥାଳିକୁ ଦେଖି,

ନାକ ଟେକୁଥିବା ରାଜକୁମାରୀ,

ଶିିିିଖିଯାଏ ଘରକରଣା ,

ରୋଷେଇ ହାଣ୍ଡି ଧରି ।


ନିିିିର୍ମଳ ମୁୁୁକ୍ତ ଆକାଶେ,

ଭରୁଥିବା ରଙ୍ଗ ପିିିଚିିିକାରୀ,

ଶାଳୀନତାକୁ ଗହଣା କରି,

ସରଳତାକୁ ନିଏ ଆଦରି ।


ମା'ର ମୃୃଦୁ ହସ୍ତକ୍ଷେପରେ ,

ରାଗିି ଉଠୁଥିଲା ଯିଏ ଦିନେ,

ସାମୟିକ ବାର୍ତ୍ତାଳାପକୁ,

ସାଇତି ରଖୁୁୁଛି ଯତନେ ।


ବାପାଙ୍କ ଘର ବାହୁଡ଼ାକୁ,

ଅପେକ୍ଷା କରି ରହୁଥିଲା ଦାଣ୍ଡରେ,

ଆଜି ବି ଆଖି ତା'ର ତାଙ୍କ ଆସିବା ବାଟରେ,

ରହିଲେ ସିଏ ଯେତେ ବି ଦୂରରେ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract