Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Reeta aparajeeta Mohanty

Inspirational

4.0  

Reeta aparajeeta Mohanty

Inspirational

ବିଦାର୍ଥୀର ଜୀବନ

ବିଦାର୍ଥୀର ଜୀବନ

1 min
258


ମଣିଷ ଜୀବନରେ ସବୁଠାରୁ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ସମୟ

ବିଦ୍ୟାର୍ଥୀ ଜୀବନ।

ଏ ସମୟ ଅନେକ କିଛି ଶିଖିବାର ସମୟ 

ନିଜକୁ ଗଢିବାର ସମୟ 

ଆଗରେ ସମୟରେ ବଡ଼ କଷ୍ଟକର ଥିଲା

ଵିଦ୍ୟା ଶିକ୍ଷା କରୁଥିବା ଛାତ୍ରର ଜୀବନ

କାକ ସ୍ନାନ, ବକ ଧ୍ୟାନ, ଶ୍ବାନ ନିଦ୍ରା, ଅଳ୍ପହାରି ଓ ଗୃହ ତ୍ୟାଗୀ

ଏ ଥିଲା ବିଦ୍ୟାର୍ଥୀର ପଞ୍ଚ ଲକ୍ଷଣ।

ଆମେ ବି ଆମ ପୂର୍ବ ପୁରୁଷଙ୍କ ଠାରୁ ଅନେକ କିଛି

ଶିଖିବାର ଅଛି।

ଯେମିତି ଭିମ ରାଓ ଆମ୍ବେଦକର 

ଶିକ୍ଷା ପାଇଁ ଅନେକ ସଂଘର୍ଷ କରିଥିଲେ।

ଆମେ ବି ଏ ଯୁଗରେ କିଛି ନୂଆ ଇତିହାସ

ରଚିଯିବା ନିଜ ଦେଶ ଜାତି ପାଇଁ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational