Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jagannath Das

Abstract Inspirational

3  

Jagannath Das

Abstract Inspirational

ବିରହି ମନ

ବିରହି ମନ

1 min
204



କହ କହ ଦୟା ବହି କେମନ୍ତେ କାନ୍ଦୁ ତୁ ସହୀ, କେଉଁ ଦୁଃଖ ପାରା ବାରୁ ଏ ନୀର ଆଣି ।


ସେ କାନ୍ଦଣା ବସି ବାରେ, ଶିଖାଅ ବସି ମୋ ଦ୍ୱାରେ, ଶିଖାଅ ଗୋ ପ୍ରିୟେ !ତଵ ବିଷାଦ ବାଣୀ ।


ମହା ବିରହୀଣୀ ସାଜି, କନ୍ଦା ଅ ମୋତେ ଗୋ ଆଜି, ନୟନୁଁ ଗଡ଼ାଇ ଲୁହ ଲୋତକ ଧାରା ।


ଝର ଝର, ଝର ଝର, ଝରୁ ମୋ ନୟନୁଁ ନୀର, ଭାସି ଯାଉ ଅଶ୍ରୁ ଜଳେ ବକ୍ଷ ଟି ସାରା ।


ତିନି ଦିନ ହେଲା ମୁହିଁ,

ଦୁଃଖେ ଯାଇ ଅଛି ରହି,

ଭାବୁଅଛି ସଦା ମୁହିଁ, କେତେ କାନ୍ଦିବି ।


କାନ୍ଦଣା ତୋ ଆସୁନାହିଁ,

କାନ୍ଦି ମୁହିଁ ପାରୁନାହିଁ, ମନେ ମନେ କାନ୍ଦେ କଇଁ,କେତେ ସୁଣ୍ଡ୍ରିବି ।


ତୁହି କରି ଛଳ ଛଳ,

କରି ଏ ନେତ୍ର ଯୁଗଳ,

ଭସାଇ ବାରିଧି ତୁହି ଖେଳୁ ବହନେ ।


କ୍ରନ୍ଦନେ ଭସାଇ ଧରା

ନୂଆ ବର୍ଷ ପୂର୍ବୁ ପରା

ବହୁ ଅଛି ନୀର ମୋର, ସ୍ଥିର ନୟନେ ।


ଏକାକୀ ବସିଣ ମୁହିଁ,

ଆକୁଳ ଅଧୀର ମନେ,

ବସିଛି ଗଗନେ ଚାହିଁ, ଦୁଃଖିତ ମନେ ।


ମୋର ପାଇଁ କେହି ନାହିଁ,

କିଏ ବା ଶୁଣିବ କାହିଁ,

କାନ୍ଦି ବି ମୁଁ ପାରୁନାହିଁ,ମୁହଁ ଲୁଚାଇ ।


ଯେତେବେଳେ ଏହା ଭାବି,

ନିରୋଳା ରେ ମୁଁ କାନ୍ଦି ବି,

କାନ୍ଦିବାକୁ ଦିଏ ନାହିଁ, ଲଜ୍ଜ୍ୟା ମୋହର ।


ମରମ ଭୁବନ ଦହି, ବିରହେ ଚିର ବିରହୀ, କେମିତି ଝରୁ ମୋ ମୁଖୁ, ବିଷାଦ ଚିର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract