Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hemanta Kumar Nayak

Romance Others

4.5  

Hemanta Kumar Nayak

Romance Others

ମାନସୀ ଗୋ ତୁମେ

ମାନସୀ ଗୋ ତୁମେ

1 min
417


ନୟନେ ନୟନେ ନାଇଚ ଗୋ ତୁମେ

ନାଭିକୀୟ ଆକର୍ଷଣ

ଖେଳେ ମୋଠି ଶିହରଣ ।


କଜ୍ଜଳ ସଜଳ କଲ୍ଲୋଳ ଠାଣିରେ

ପୀରତିର ବ୍ଯାକରଣ

ଶିଖାଇଲ ରଖି ପଣ ।।


ପୀୟୁଷ ପିଆଲା ଅଧର ଅଧୀର

କୋଟି କୋଟି ମଳୟର

ପ୍ରେମର ସେ ନିଳୟର ।


ସ୍ପନ୍ଦନ ସ୍ପୃହାକୁ ଭିଡ଼ିଧରେ ବଳେ

ଚୁମ୍ବକୀୟ ବଳୟର

ଲୌହ ମୋର ହୃଦୟର ।।


ମୁଖରେ ମୁଖରେ  ମୁଖରିତ ହୁଏ

ମୁକ୍ତ ପ୍ଲାବନର ଗାଥା

ଚାହିଁଦେଲେ ଯାଏ ବ୍ଯଥା ।


ଚଇତ୍ରରଥ କି ତୁମ ଚଉକତି

ଚିତ୍ତ ପାଇଯାଏ ସତ୍ତା

ଚିତ୍ର ନା ଏ ବିଦ୍ୟାବତ୍ତା ।।


ନାସା କି ତୁମର ନିରଳସେ ଜଳେ

ସ୍ବର୍ଣ୍ଣାଭ ଆଭାର ଶିଖା

ମୁଖ ମଧ୍ଯେ ଦିଏ ଦେଖା ।


କଳ୍ପରେ କଳ୍ପରେ କିଏସେ କରିଲା

କଳ୍ପିତ ଏ ଚିତ୍ରରେଖା

କଳ୍ପାୟୁଃର ସୃଜନିକା ।।


ମାନସୀ ଗୋ ତୁମ ତନୁ ନା ତନୁଟା

ବୈଦୁର୍ଯ ଖଚିତ କୀରଟ ଟିଏ

ପ୍ରଶାନ୍ତ ଦୀପ୍ତିରେ ଜଳୁଛି ଯିଏ ।


ଜପନ ମୁଁ ଗୋଟେ ଜପତପ କରେ

ଜହରତ ସତେ ରୂପରେ ପାଏ

ସେଥିପାଇଁ ନିତି ବିଭୋର ହୁଏ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance