Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hemanta Kumar Nayak

Comedy

4.0  

Hemanta Kumar Nayak

Comedy

ସମାଜେ ଏମିତି

ସମାଜେ ଏମିତି

1 min
183



  

ଫଟା ମୃଦଙ୍ଗକୁ କେମ୍ପା ବାୟକ

କାଲା ପାଳିଆକୁ ଖନା ଗାୟକ

ମୁକ ଭକତିରେ ଵଜାଏ ଝାଞ୍ଜ

ଚାମର କି ହେବ ଘୋଡ଼ାର ଲାଞ୍ଜ

ସମାଜେ ଏମିତି

ବଦଳି ଗଲାଣି ଆମ ସଂସ୍କୃତି ।


କାଣି ନୟନରେ କଜ୍ଜ୍ବଳ ନେସି 

ଫିରିକି ଗୋଡ଼ି ଯେ ନାଚୁଛି ବେଶି

ମୁଖ ପୁସ୍ତିକା ରେ ଚାଲିଛି ନାଟ

ଦିଅଁ ନା ଦେଉଳ ଆଉ କି ଭେଟ

ସମାଜେ ଏମିତି

ବଦଳି ଗଲାଣି ଆମ ସଂସ୍କୃତି ।


ଭାଇ ବୋହୂ ଛବି ନିରିଖି ଦେଖି

ଦେଢ଼ଶୁର କୁହେ ସୁନ୍ଦରୀ ଟୋକି

ଶୁଭ ରାତ୍ରି ବାର୍ତ୍ତା ଦିଏ ଶ୍ବଶୁର

ଆଉ କି ପ୍ରେମକୁ ଲୋଡ଼ିବ ଘର

ସମାଜେ ଏମିତି

ବଦଳି ଗଲାଣି ଆମ ସଂସ୍କୃତି ।


ଅଡ଼ୁଆ ହେଲାଣି ଓଡ଼ିଆ ବେଶ

ଚୁଟି ଫର ଫର ମୁକୁଳା କେଶ 

ହାତେ ପଟେ ଶଙ୍ଖା ନାମକୁ ପିନ୍ଧେ

ଦେହରେ ଶାଢ଼ୀକୁ ଆଉ କି ବାନ୍ଧେ

ସମାଜେ ଏମିତି

ବଦଳି ଗଲାଣି ଆମ ସଂସ୍କୃତି ।


ପାଣ୍ଢୋଇ ପିନ୍ଧିକି ରୋଷେଇ ଘରେ

ବ୍ୟଞ୍ଜନ ରାନ୍ଧନ୍ତି କେଡ଼େ ମଜାରେ

ତୁଣ୍ଡେ ରୁଚୁ ନାହିଁ ଦେଶୀ ପରଶା

ଆଉ କି ଖୋଜିବା ପଖାଳ କଂସା

ସମାଜେ ଏମିତି

ବଦଳି ଗଲାଣି ଆମ ସଂସ୍କୃତି ।


ଓଷାବ୍ରତ ଯେତେ ଯାନି ଯାତରା

ଅଛି କନା ନାହିଁ- କର୍ପୁର ପରା

ପିଠା ପଣା ସବୁ ହେଲାଣି କିଣା

ଆରିଶା ଗଢ଼ିବା ଆଉ କି ଜଣା

ସମାଜେ ଏମିତି

ବଦଳି ଗଲାଣି ଆମ ସଂସ୍କୃତି ।



Rate this content
Log in