Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sradhanjali Panigrahi

Romance

3.6  

Sradhanjali Panigrahi

Romance

ପ୍ରେମର ସ୍ପର୍ଶ

ପ୍ରେମର ସ୍ପର୍ଶ

1 min
912


ଆଜି ପୁଣି କାହିଁକି ସେ ଅନ୍ୟମନସ୍କତା

କାହିଁ ପୁଣି ଆଜି ହଜିଯାଏ ମନଟା

ସେଇ ପୁରୁଣା ଦିନର ଅଫୁରନ୍ତ ପୁଲକିତ ଦିନ ମାନଙ୍କରେ

ଆଉ ମିଶି ଯାଏ ସେଇ ନିରବ ରାତିର ନିବିଡ଼ ଆଲିଙ୍ଗନରେ ।


ଖୋଜି ବୁଲେ କିଆଁ ଆଜି ତୁମ ଉଷୁମ ସ୍ପର୍ଶକୁ

ସେ ସ୍ପର୍ଶ ପରର ଶିହରଣକୁ

ମାଦକତା ଭରା ତୁମ ଅପଲକ ଦୁଇ ନୟନକୁ

ଯେଉଁ ଥିରୁ ଝରି ପଡୁ ଥାଏ ମୋ ପ୍ରତି

ଅନବିଳ ପ୍ରେମର ବାରିଧାରା ।


ଆଜି କାଇଁ ବ୍ୟତିବ୍ୟସ୍ତ ତୁମ ଉଛୁଳା ସ୍ରୋତସ୍ୱିନୀରେ

ପୁଣି ଥରେ ଭାସି ଯିବାକୁ

ପୁଣି ଥରେ ମିଶି ଯିବାକୁ ସେଇ ଗଭୀରତମ ଜଳରାଶିରେ

ଲୀନ ହୋଇ ଯିବାକୁ ତୁମ ପ୍ରେମର ଗର୍ଭ ଦେଶରେ ।


କିଆଁ ଅବୁଝା ଶିଶୁ ପରି ଜିଦ ଧରେ ଆଜି ଏ ହୃଦୟଟା

ସତେ ଅବା ଏଇ ଏବେ କଇଁ କଇଁ କାନ୍ଦି ଉଠେ

ବାନ୍ଧି ହୋଇ ଯିବାକୁ ତୁମ ନିବିଡ ବାହୁ ବନ୍ଧନରେ

ଆବଦ୍ଧ ହୋଇ ରହିବାକୁ ତୁମ ହୃଦୟ ପିଞ୍ଜରାରେ ।


ଆଜି ପୁଣି ଲୁଚି ଯିବାକୁ ଅଧିର ଏ ମନ

ତୁମ ପ୍ରେମର ଘଞ୍ଚ ଅରଣ୍ୟରେ

ପୁଣି ଖେଳିବାକୁ ଇଚ୍ଛା ହୁଏ ଲୁଚକାଳି ଖେଳ

ଦେଖିବାକୁ ତୁମ ଉନ୍ମାଦନା ମୋତେ ପାଇବାକୁ ।


ଆସ ଥରେ ଆଜି ହେ ପ୍ରିୟତମ

ପୁଣି ଥରେ ଆଙ୍କି ଦିଅ ତୁମ ପ୍ରେମ ରଙ୍ଗତୂଳି ଧରି

ପୁଣି ଚିତ୍ରିତ ହୋଇ ଯାଉ ମୋ ଫିକା ବନାନୀ

ପ୍ଲାବିତ ହେଉ ଶୁଷ୍କ ନିର୍ଝରଣୀ

ତୁମ ଶାଶ୍ୱତ ପ୍ରେମର ଅନ୍ତରଙ୍ଗ ଆଲିଙ୍ଗନରେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance