Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Krushna Chandra Lenka

Children Stories Classics Inspirational

4.6  

Krushna Chandra Lenka

Children Stories Classics Inspirational

ସାଧାରଣ ନୁହେଁ ଏ ଉପହାର

ସାଧାରଣ ନୁହେଁ ଏ ଉପହାର

1 min
684


ଶୁଣ ହେ ପିଲାଏ ଏକ କାହାଣୀ,

କାହାଣୀ ନୁହଁଇ ଏ ସତ୍ୟ ବାଣୀ।


ଦେଶ ସ୍ୱାଧୀନତା ସମୟ କଥା,

ଆସିଥିଲେ ଗାନ୍ଧୀ ଦେବେ ବାରତା।


ବମ୍ବେ ସଭା ପାଇଁ ଥିଲା ଯୋଜନା,

ସଅଳ ଉଡିବ ଏଦେଶେ ବାନା।


ଆଶ୍ରମେ ଥାଆନ୍ତି ବାପୁ ସେଦିନ,

ବିଚଳିତ ଥିଲା କିମ୍ପାଇଁ ମନ ।


ପଚାରିଲେ ତାରେ କାକା ସାହେବ,

ରହିଲା କି' ତିଳେ କିସ ଅଭାବ ।


କହିଲେ, ଗାନ୍ଧିଜୀ ଶୁଣ ହେ କାକା

ପେନସିଲ କାହିଁ ମିଳେନି ଦେଖା ।


ଖୋଜିବାରେ ମୁହିଁ ରହିଛି ବ୍ୟସ୍ତ,

ଭଲ ନାହିଁ ତିଳେ ସେପାଇଁ ଚିତ୍ତ।


ଗାନ୍ଧୀ କଥା ଶୁଣି କହନ୍ତି କାକା,

ଏପାଇଁ ଶ୍ରୀମୁଖ ପଡିଛି ଫିକା ।


ସାଧାରଣ ଏକ ଦରବ ପାଇଁ,

ଏତେ ବ୍ୟସ୍ତ ତୁମେ ହୁଅ କିମ୍ପାଇଁ ।


 ନେଇ ମୋ' ପେନସିଲ କର କାମ,

ପଛେ ଖୋଜି ଦେବି ଦରବ ତୁମ ।


ଏହା ଶୁଣି ଗାନ୍ଧୀ ଦେଲେ ଉତ୍ତର,

ସାଧାରଣ ନୁହେଁ ଏ ଉପହାର ।


ତବ ପାଇଁ ସିନା ଏ ଅତି ସାନ,

ମୋ'ପାଇଁ ଅଟଇ ଏତ ମହାନ ।


ଉପହାର ସାଥେ ବାଳକ ଶ୍ରଦ୍ଧା,

ଚିର ଦିନ ପାଇଁ ରହିଛି ବନ୍ଧା ।


ଭୁଲି କି' ହୋଇବ ଶରଧା ତାର,

ଯତନେ ଦେଇଛି ଯେ' ଉପହାର ।


ଏହା କହି ଗାନ୍ଧୀ ଖୋଜିଲେ ପୁଣି,

କେତେ ଖୁସି ହେଲେ ପାଇବା କ୍ଷଣି ।


ଉପହାର ବଡ଼ ହେଉ କି ସାନ,

ସାଦରେ ସଭିଏଁ କର ଗ୍ରହଣ ।


ଉପହାର ସାଥେ ବନ୍ଧା ଶରଧା,

ଦିଅ ନାହିଁ ତାରେ ତିଳେ ବି ବାଧା ।



Rate this content
Log in