Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Inspirational Others Children

4  

Bharatabandhu Biswal

Inspirational Others Children

ସ୍ବାଗତ ଶରତ

ସ୍ବାଗତ ଶରତ

1 min
369



ଆଶ୍ବିନ ପ୍ରବେଶେ   ବିସର୍ଗେ ମୌସୁମୀ

     ଆକାଶ ଦିଶେ ନିର୍ମଳ

ରୂପେଲି ଜୋଛନା   କରଇ କିମିଆ 

     ଜହ୍ନ ନୀଳ ସୁଶୀତଳ ।

ପସରା ମେଲାଇ   ଶୁଭ୍ର କାଶତଣ୍ଡୀ

    ଦୋହଲେ ଧୀର ପବନେ

ମୋହିନିଏ ମନ   ଶାରଦୀୟ ସନ୍ଧ୍ଯା

    ପୁଲକ ଖେଳାଏ ମନେ ।

କମଳା ସୁନେଲି    ଦିଶେ ହଳଦିଆ 

     ବୃକ୍ଷ ନବ ପଲ୍ଲବିତ 

ନାଚି ଉଠେ ମନ   ଆନନ୍ଦ ଉଲ୍ଲାସେ

     ହସୁଥାଏ ଧାନ କ୍ଷେତ ।

କୃଷକ କରଇ    ଫସଲ ଅମଳ

      ଦିବସ ହୁଅଇ ଛୋଟ

ଉତ୍ସବ ମୁଖର    ପାର୍ବଣ ଋତୁ

     ହରିନିଏ ଦୁଃଖକଷ୍ଟ ।

ନବଦୁର୍ଗାଙ୍କର    ହୁଏ ପୂଜାର୍ଚ୍ଚନା

     ଝଲସେ ମଣ୍ଡପମାନ

ଯାକଜମକରେ   ହୁଅଇ ରୋଷଣୀ

     ଦଶହରା ବିସର୍ଜନ ।

ପାଳିତ ହୁଅଇ    ଲକ୍ଷ୍ମୀ କାଳୀପୂଜା

     ନଗର ପୁରପଲ୍ଲୀରେ

ଜଳେ ଦୀପାବଳି  ଆଲୋକର ପର୍ବେ

    ପ୍ରକମ୍ପେ ଶବ୍ଦ ଉଚ୍ଚରେ ।

ଉଛୁଳେ କଣ୍ଠରେ   ବଉଳବେଣୀର

     ଗୀତ ସୁଲଳିତ ସ୍ବନ

କୁମାର ଉତ୍ସବ    ଶାରଦୀୟ ରାସ

     ପୁଣ୍ଯେ ଜନମନ ମଗ୍ନ ।

ଭସାଇ ପଟୁଆ   ଜଳସ୍ରୋତ ଧାରେ

     କାର୍ତ୍ତିକ ପୂର୍ଣ୍ଣମୀ ଦିନ

ଅରଜନ୍ତି ଧର୍ମ    ଶ୍ରଦ୍ଧାଳୁ ଭକତ

     କରନ୍ତି ଦେବ ଦର୍ଶନ ।

ନଡିଆ କଦଳୀ   ଖଇକୁ ଚକଟି

     ତିଆରି ରୂପେଲି ଚାନ୍ଦ 

ହରଷ ଚିତ୍ତରେ   କୁମାରୀ କରନ୍ତି

     ବ୍ରତ ଚାନ୍ଦ ବନ୍ଦାପନ ।

ମାତି ପୂଚି ଖେଳେ  ନୃତ୍ଯ ରସରଙ୍ଗେ

    ବିତଇ ମଧୁ ଯାମିନୀ

ନୂଆ ଆଶା ସ୍ବପ୍ନେ   ମଗନ ପରାଣ

    ଶରଦଶ୍ରୀ ହୁଏ ଗୁଣୀ ।

      



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational