Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anupama Sahu

Abstract

3  

Anupama Sahu

Abstract

ଶେଷ ଫଗୁଣ ଚିଠି

ଶେଷ ଫଗୁଣ ଚିଠି

1 min
377



ଶେଷଫଗୁଣରେ

ଫଗୁଆ ସଂଜରେ

ପ୍ରିୟାର ପାଉଁଜି ବାଜେ ।

ପ୍ରୀତିପାର୍ବଣରେ 

ମନେ ନିଶାଘାରେ

ପ୍ରିୟାର ସାନ୍ନିଧ୍ୟ ଖୋଜେ ।


ଅଜଣା ପୁଲକ 

ବୁକୁତଳ ଭୋକ

ଉତ୍ତଳା ଚ଼ଗଲା ହୁଏ ।

ରଙ୍ଗର ପସରା

ଏ ଦୁନିଆ ସାରା

ପ୍ରେମମୁରୁଜ ପକାଏ ।


ମୃଦୁ ହିଲ୍ଲୋଳରେ

ବସୁଧା ଥାଳରେ

ପ୍ରୀତି ମୁଗ୍ଧ ଅଭିସାର ।

କୁଆଁରୀ ପଵନେ 

ଉନ୍ମାଦ ଏମନେ

ସଙ୍ଗୀତର ସପ୍ତସୁର ।


ମଳୟ ପରଶେ 

ମହମହ ବାସେ

ସୁରଭିତ ଉପବନ ।

ଆଖିର ଇଶାରା

ପ୍ରେମର ମଦିରା

ମୁକୁଳାଏ ଯଉବନ ।


ପ୍ରୀତିର ଫଗୁଣ

କରେ ଅନ୍ଵେଷଣ

ନିଶିର ରଜନୀଗନ୍ଧା ।

ପଦ୍ମମୟ ଜଳ

ଶୋଭାମୟ ସ୍ଥଳ

ଅପୂର୍ବ ମିଳନେ ଛନ୍ଦା ।


କାମନାର ନିଶା

ରସସିକ୍ତ ଆଶା

ଅତନୁ ମାର୍ଗଣ ଘାତେ ।

ବିଦଗ୍ଧ ମାନସ

ମାର ଶର ତ୍ରାସ

ଫଗୁଣର ମଧୁ ବାତେ ।


ମତ୍ତଗଜ ସମ

ମନ୍ମଥ ଉଦ୍ଦାମ

ପ୍ରୀତି କୁସୁମ ଶାୟକ ।

ଅଙ୍ଗେ ଅଙ୍ଗେ ମାରେ

ନିର୍ଘାତେ ପ୍ରହାରେ

କୁହୁକୁହୁ ସ୍ଵନେ ପିକ ।


ବିରହୀର ମନ

ଅଳିର ଗୁଞ୍ଜନ

ଅଶନି ପରାୟେ ଭେଦେ ।

ପ୍ରିୟା ଆଲିଙ୍ଗନ

ମଧୁର ଚୁମ୍ବନ

କାନ୍ତ କାନ୍ତା ଲୋଡେ ମୋଦେ ।


ଚନ୍ଦନ ଚର୍ଚ୍ଚିତ

କୁସୁମେ ମଣ୍ଡିତ

ତନୁମନେ ଶିହରଣ ।

ମଧୁର ଲଗନେ

ମଧୁ ପ୍ରୀତିଦାନେ

ସୁରତି ହୁଏ ସ୍ମରଣ ।


ଚାନ୍ଦର ଜୋଚ୍ଛନା

ପ୍ରୀତି ଆଳାପନା

ଚିଠି ଶେଷଫଗୁଣର ।

ପ୍ରେମଗଙ୍ଗା ବହି

ସିକ୍ତାକରେ ମହୀ

ପ୍ରଣୟାସିକ୍ତ ପ୍ରାଣର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract