Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Geetanjali Prusty

Inspirational

3  

Geetanjali Prusty

Inspirational

ସମୟର ଆହ୍ୱାନ

ସମୟର ଆହ୍ୱାନ

1 min
122



ବେଳ ନାହିଁ ଆଉ ବେଳ ନାହିଁ ଆଉ

ଉଠରେ ଜନତା ଉଠ

କେତେ ବା ସହିବୁ ପାହିଲାଣି ରାତି

କରନାହିଁ ଆଉ ମଠ ।


ଜାଗରିତ ହୁଅ ଏକତ୍ରିତ ହୁଅ

ଶକ୍ତିକୁ କରି ଠୁଳ

ଅନ୍ୟାୟ ବିରୁଦ୍ଧେ ସଂଗ୍ରାମ କର

ଦେଖାଇ ନିଜର ବଳ ।


ପ୍ରତି ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ ମଣିଷ ରକ୍ତରେ

ଦାନଵ ଖେଳୁଛି ହୋଲି

ଚିରିଦିଅ ତାର ଦାମ୍ଭିକ ବକ୍ଷ

ନଦେଖନ୍ତୁ ଆଉ କାଲି ।


ପ୍ରତିହତ କର ସୈତାନି ଶକ୍ତି

ଫୁଟାଇ ଅଧରେ ହସ

ତୁଟିଯାଉ ଏଠି କଳସ କାଳିମା

କୁଶକ୍ତିର ହେଉ ନାଶ ।


ମୁକ୍ତ ମଳୟ ସଞ୍ଚରି ଯାଉ

ଭୁଭୁକ୍ଷୁର ଚତୁର୍ପାଶ୍ୱେ

ଭରି ଯାଉ ପେଟ ମୁଠାଏ ଅନ୍ନରେ

ନରହୁ ସେ ଉପବାସେ ।


ନଦେଖୁ ସେ କେବେ ଦୁର୍ଦ୍ଦିନ ଆଉ

ଚର୍ମ ଚକ୍ଷୁରେ ତା'ର

ନଶୁଣୁ କର୍ଣ୍ଣରେ ନିରୀହ ନିନାଦ

ହା-ଅନ୍ନର ଚିତ୍କାର ।


ଉତଫୁଲ୍ଲିତ ହେଉ ସାମଗ୍ରିକ ସତ୍ତା

ଦେବଭୂମି ହେଉ ଦେଶ

ବେଦନା ବିଭୋର ଜୀବନର ସ୍ୱର

ଅକାଳେ ନହେଉ ନାଶ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational