Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Asish Behera

Inspirational

4  

Asish Behera

Inspirational

ଜୀବନ ଡଙ୍ଗା

ଜୀବନ ଡଙ୍ଗା

1 min
208



ଜୀବନ ଡଙ୍ଗାରେ ବସିରେ କାଳିଆ

ଯାଉଛି ମୁଁ ହଲିହଲି

ତୋହରି ଚରଣେ ହେବିକିରେ ଲୀନ

ଭାବୁଛି ମୁଁ ତାହା ଖାଲି ।


ଅଧା ସାଗରରେ ଭସାଇ ଦେବୁନି

ଯିବାକୁ ଚାହେଁ ତୋ ପାଖ

ନାହିଁ ଧନ, ଜନ ନାହିଁ ବନ୍ଧୁ ବଳ

ସାହା ଖାଲି ତୋର ମୁଖ ।


ଜଳନ୍ତା ସାଗରେ ଜଳଇ ତନୁ ମୋ

ହୋଇ ଯାଉଛି ଉତ୍ତପ୍ତ

ତୋହରି ଚରଣେ ଆଶ୍ରା ନଦେଲେରେ

ହୋଇଯିବି ବାଷ୍ପୀଭୁତ ।


ଏ ମୃତ୍ୟୁ ମଣ୍ଡଳେ ମୋ ପାଇଁ କାଳିଆ

ହସ କାନ୍ଦ କେତେ କେତେ 

ମୋ ଦେହେ ଲାଗିଛି ଘୃଣା ଦ୍ୱେଷ ସବୁ

ତୋ ଦେହେ ଚନ୍ଦନ ଯେତେ ।


ଅବଶ୍ୟ କାଳିଆ କ୍ଷମାପ୍ରାର୍ଥୀ ମୁହିଁ

ସେହି ଜନମାନଙ୍କର 

କଣ କରିବି କହରେ କାଳିଆ

ସେମାନେ କରିଲେ ପର ।


ଯାହା ମୋର ଦୋଷ କ୍ଷମା କର ତୁରେ

ନ ଭାବି ମତେ ଯେ ପର

ଜୀବନ ଡଙ୍ଗାକୁ କୂଳରେ ଲଗାଇ 

ମତେ କରିନେ ତୋହର

   ମତେ କରିଦେ ତୋହର ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational