Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhati Mahapatra

Abstract Inspirational Others

3  

Prabhati Mahapatra

Abstract Inspirational Others

ପୌରୁଷ

ପୌରୁଷ

1 min
173



ସୃଷ୍ଟି ନିୟନ୍ତାଙ୍କ   ଅଶେଷ କୃପାରୁ

ସକଳ ସଜୀବ ପ୍ରାଣ

କିଏ ଦାନେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ କିଏ ବା ଭକ୍ତିରେ

ପ୍ରଭୁ ପାଦେ ସବୁ ଲୀନ ।


କର୍ମ ସଂପାଦନେ ଯଶ କୀର୍ତ୍ତି ଗୁଣେ

ସର୍ବେ ହୋନ୍ତି ବଳୀୟାର

ତହିଁରୁ ଏକ ଯେ    ପୁରୁଷ ଜନମ

ନର ମଧ୍ୟ ଚାରୁ ବୀର ।


ପୁରୁଷ ହୃଦୟେ  ପୌରୁଷ ନଜଗେ

କି ହେବ ସେ ଜନ୍ମ ପାଇ

ପରିବାର ହେଉ    କିବା ଏ ଜଗତ

ସଭିଏଁ ଅଛନ୍ତି ଚାହିଁ ।


ବିହୟସ ପରି     ବିଶାଳ ହୃଦୟ

ଗିରି ପରି ସେ ଅଟଳ

ସନ୍ତାନ ପାଳନେ    ନିତି ପ୍ରତି ଦିନ

ବୁହାଏ ଅଜସ୍ର ଝାଳ ।


ଘର ଉପରେ ସେ ହୋଇ ଥାନ୍ତି ଛତ୍ରୀ

ଦେଇ ସୁଶୀତଳ ଛାୟା

ଧନ ଲକ୍ଷ୍ମୀ ବୋଲି  କନ୍ୟାକୁ ଆଦରି

ଲଗାନ୍ତି ନିବିଡ଼ ମାୟା ।


ପୌରୁଷ ବୀରତ୍ବ    ବଳରେ ନିହିତ

ଦାୟିତ୍ଵ ନିର୍ବାହ ଗୁଣ

ଅନ୍ନଦାତା ଜନ୍ମଦାତା ପୁଣି ମନ୍ତ୍ର

ଦାତା ସଙ୍ଗେ ସର୍ବଦାନ ।


ସନ୍ତାନ ରକ୍ଷକ    କବଚ ପରିକା

ହରଣ କରନ୍ତି ଭୟ

ପୌରୁଷେ ଭୀରୁତା କଳଙ୍କ ଲାଗିଲେ

ହୁଏ ନାହିଁ ତା'ର ଜୟ ।


ବଳ ବୀର୍ଯକୁ ଯେ   ଦାସତ୍ୱ ଖଟାଏ

ପୌରୁଷ ବିଲୀନ ହୁଏ

ସତ୍ୟ ପଥେ ଚଳି  ଅହଂଭାବ ନାଶି

ଜନ ମନେ ରହି ଥାଏ ।


ପୁରୁଷ ସୁଲଭ    ଜନମ ଧାରଣେ

ପୁରୁଷାର୍ଥ ବିଜଡ଼ିତ

ପୁରୁଷକାରେ ତ  ସୁଶୋଭିତ ହୋଇ

କରି ଥାନ୍ତି ସୁଗନ୍ଧିତ ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract