Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Santosh Kumar Ojha

Others

3  

Santosh Kumar Ojha

Others

ମଣିଷ ଜୀବନ ନୁହେଁ ସହଜ

ମଣିଷ ଜୀବନ ନୁହେଁ ସହଜ

1 min
186



ଲୁହ ଝରି ଗଲେ ଦୁନିଆଁ ହସେ

ଲହୁ ଝରି ଗଲେ ଆଇଁଷା ବାସେ

ଛାତି ତଳେ କୋହ ଦିଏ ଦରଜ

    ପୁରୁଷ ଜୀବନ ନୁହେଁ ସହଜ

ଆଜୀବନ ବୋହେ ଚିନ୍ତାର ବୋଝ ।


ଘର ଘର କହି ଘରଣୀ ଆଣେ

ଗେଲ ବିକି ତେଲ ପସରା କିଣେ

ଝାଳ ବୋହି ଯାଏ ସକାଳୁ ସଂଜ

     ପୁରୁଷ ଜୀବନ ନୁହେଁ ସହଜ

ଆଜୀବନ ବୋହେ ଚିନ୍ତାର ବୋଝ ।


ବାପ ହେଇ ତାପ ତପରେ ମାଗେ

ଦରଦୀ ଦେଖାଇ ଦାରିଦ୍ର ଭୋଗେ

ସାତ ସିଆଁ ପିନ୍ଧି ଲୁଚାଏ ଲାଜ

     ପୁରୁଷ ଜୀବନ ନୁହେଁ ସହଜ

ଆଜୀବନ ବୋହେ ଚିନ୍ତାର ବୋଝ ।


ପାଣି କରି ରକ୍ତ ପଇସା ଛାଣେ

ଦୁଃଖ ଛାଇ ତଳେ ସୁଖଦ ମଣେ

ଯୁଆନୀ ଝିଅ ତ ଜାଳେ ମଗଜ

     ପୁରୁଷ ଜୀବନ ନୁହେଁ ସହଜ

ଆଜୀବନ ବୋହେ ଚିନ୍ତାର ବୋଝ ।


ପୁଅ ବାହା କରି ବୋହୂଟେ ଆଣେ

କରଜ କରିକି ଦରଜ କିଣେ

ଅଜାଗା ଘା' କୁ ଦେଖେ ନିର୍ଲଜ୍ଜ 

     ପୁରୁଷ ଜୀବନ ନୁହେଁ ସହଜ

ଆଜୀବନ ବୋହେ ଚିନ୍ତାର ବୋଝ ।


ପିତୃ-ମାତୃ ସେବା ପରମ ତପ

ଅଣ୍ଟି ଖୋଲି ଯାଏ ଧନ ଅଳପ

ପିତୃ କର୍ତ୍ତବ୍ଯ ରେ ଅଣ୍ଟେନି ପେଜ

     ପୁରୁଷ ଜୀବନ ନୁହେଁ ସହଜ

ଆଜୀବନ ବୋହେ ଚିନ୍ତାର ବୋଝ ।


ଖାଲି ହାତ ଭାର୍ଯ୍ୟା ଗଭାରେ ମାରେ

ବାପ ଥାଇ ପୁଅ ସଭାରେ ହାରେ

ହସି ଦିଏ ହାରି ସାଜି ନିର୍ଲଜ୍ଜ 

    ପୁରୁଷ ଜୀବନ ନୁହେଁ ସହଜ

ଆଜୀବନ ବୋହେ ଚିନ୍ତାର ବୋଝ ।


ନିତି ମରି ବଞ୍ଚେ ନୁଖୁଲା ହସି

ନାତି ସାଥେ ଖେଳି ଭୁଞ୍ଜଇ ବାସି

ଜାଳିବାକୁ ବତୀ ଖୁଆଏ ସଜ

    ପୁରୁଷ ଜୀବନ ନୁହେଁ ସହଜ

ଆଜୀବନ ବୋହେ ଚିନ୍ତାର ବୋଝ ।


ଭାସି ଯାଇ ମିଛେ ଭସାଣି କରେ

ମଶାଣି ରେ ଯାଇ ମଶିଣା ପାରେ

ପାହାନ୍ତି ସପନେ ସଜାଡ଼େ ଶେଯ

     ପୁରୁଷ ଜୀବନ ନୁହେଁ ସହଜ

ଆଜୀବନ ବୋହେ ଚିନ୍ତାର ବୋଝ ।


         


Rate this content
Log in