Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr.Ankit Waghela

Drama Classics Inspirational

3  

Dr.Ankit Waghela

Drama Classics Inspirational

नारी !

नारी !

1 min
684


कभी गर्भस्त्राव,कभी नेत्रस्त्राव..मनमें लिए अगूढ़भाव

छन से जलाए अपने पाव, सदा छलकाती शीतल छाव


तेरा ऋण रहेगा सदा, कण से रण क्या होता है अदा ?

महाशक्ति..महामाया, नारी तोह प्रेमपरायण अंतरभाव !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama